Help verliefd op mijn beste vriend!

Hoii,
Ik ben Lise en 14 jaar.

Nu zit ik al tijdje met een probleem.
Ik word namelijk steeds verliefder op mijn beste vriend!
Ik weet alleen niet of die mij ook leuk vind.
En of ik nu niet onze vriendschap mee ga verpesten.
En of ik het wel wil…

Hebben jullie advies?
Zou ik erg fijn vinden. want ik weet het echt niet meer.
alvast bedankt.

dit ik heb ook wel een tijdje gehad en ik weet wel vrij zeker dat het toen wederzijds was. maar heb er toen niets mee gedaan. lag misschien ook wel aan het leefstijdsverschil, ik 13/14 hij 17/18 ofzo. er waren ook wel mensen die dachten dat wij een stelletje waren :stuck_out_tongue: heb ook nooit met em gezoend, waar vriendinnnen heel verbaasd over zijn :stuck_out_tongue:

maar heb er geen spijt van dat er toen niets gebeurd is en als ik nu iets met em zou krijgen zou ik dat ook raar vinden. hij voelt een beetje als een broer voor me, bovendien vertel ik hem altijd alles, dus ook als ik met iemand gezoend heb op stap ofzo, dus tjaa.

maar elke situatie is anders.

aah, dit lijkt me echt heel vervelend!

Ik zou denk ik er eerst proberen achter te komen of hij jou ook leuk vind. Als hij echt je beste vriend is kennen jullie elkaar waarschijnlijk super goed dus heb je best veel kans dat het ook daadwerkelijk werkt. En bedenk dit: als het niet goed gaat tussen jullie kunnen jullie toch gewoon vrienden blijven. Ik ken veel mensen die nadat het uit was gegaan gewoon vrienden waren gebleven.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Als ik jou was zou ik het gewoon je gevoelens over hem vertellen.
Of terwijl je vraagt eerst aan hem gewoon vriendelijk of hij op iemand is.
Veel Succes

Gewoon proberen, je weet nooit wat eruit komt!

ja vraag hem eens of hij niet iemand leuk vind… als hij ja zegt maar hij wil ECHT niet zeggen wie het is ben jij het waarschijnlijk. anders zou het het wel zeggen aangezien hij je beste vriend is. succes ik hoor graag hoe het afloopt:)
xx