Hallo mensen,
Ik ga al een tijdje met een jongen om die ik heb leren kennen via vrienden. Ik denk dat ik meer voor hem begint te voelen dan ‘vrienden’ ik heb dit tegen mijn vriendin vertel die goed bevriend is met hem en ze zei dat ze ons wel bij elkaar vind pasen maar niet weet wat hij vind. Hier heb ik natuurlijk niks aan… Dus misschien kunnen jullie mij helpen?
Ik denk best vaak aan hem, als ik zie dat ik een berichtje (snapchat whatsapp of whatever) heb zet ik alles aan de kant en bekijk ik het gelijk. Als die even niet antwoord op mijn bericht heb ik gelijk het gevoel dat ik niet veel voor hem beteken. Als ik een foto zie van hem en andere vrienden (vooral meisjes) voel ik me gelijk kut en denk ik dat ik wel jaloers ben. Hij is wat moeilijk in afspreken omdat die nooit weet wanneer die kan (dit is bij iedereen niet alleen bij mij) en durf hem niet te vragen om alleen wat te doen omdat ik bang ben dat het akward wordt. We geven elkaar altijd een knuffel omdat dat normaal is in onze vrienden groep, veder laat die me best vaak schrikken door mij bijvoorbeeld opeen vast te pakken, boe te zeggen of wat dan ook dit vind die dan grappig, ik vind het wel leuk natuurlijk! we praten niet veel op whatsapp omdat ik niet weet hoe ik een gesprek moet beginnen… Heb geen gesprek stof. Maar als we praten, praten we veel en lang.
Ik wil hem wel vertellen dat ik hem leuk vind maar weet alleen niet hoe. Ik ben niet echt bang dat de vriendschap over is, zijn vrienden zijn namelijk erg belangrijk voor hem. Weet alleen niet hoe wat en wanneer ik het moet vertellen en of hij me leuk vind… Hebben jullie tips om er achter te komen wat hij van mij vind? En hoe ik het best het kan vertellen?
Alvast bedankt!! Xx lola👏