help, verliefd op de verkeerde.

Hooi!
Ik zit met een heel groot probleem, en het is moeilijk uit te leggen.
Maar ik ga het toch proberen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]Het begint allemaal dat mijn vriendin een vriend heeft(vriendschappelijk). Ze is een paar dagen geleden vertrokken naar Oostenrijk, toen die vriend tegen mij begon te praten op twitter. Hij vroeg om mijn ping even later, en die heb ik hem gegeven. Ik heb hem later nog ontmoet enzo, en ik was op slag verliefd. We praatte veel, tot hij vroeg op wie ik was. Ik wilde het niet zeggen, maar hij bleef er op terug komen. Ik had zo mijn vermoedens dat hij mij ook wel leuk vond, maar later bleek het een toneelstuk te zijn. Ik vertelde het hem, en hij had belooft het aan niemand te vertellen, en hij zou niet boos worden. Maar toen ik het gezegd had, zei hij echt helemaal niks meer. Ik raakte in paniek en heb hem verwijderd. En opeens uit het niets, begint een vriendin(Chaline) van mij(ook vriendin van dat meisje die naar Oostenrijk is) allemaal op msn te schreeuwen; HOE DURF JE MARTHIJN (zo heet hij) VAN WOUKE(meisje dat naar oostenrijk is) AF TE PAKKEN! JIJ BENT ECHT DOM. Kom ik er dus achter dat Wouke heel de tijd op Marthijn is geweest, en Marthijn op haar. Maar hij had dat al eerder gezegd, maar ik dacht dat hij mij zat te porren. Nu begonnen Marthijn en Chaline me allemaal uit te schelden in een groepsgesprek. Ik vertelde het aan een andere vriendin(Melanie) die me al heel de dag gesteund had omdat er kans is dat mijn oma kanker heeft, waar ik heel verdrietig om ben, omdat ik een vriendin ben verloren aan kanker. Zij steunde mij toen ook, en ze werd toegevoegd aan het groepsgesprek. Melanie deed gewoon een beetje normaal. Ik ging offline, maar wat ze niet wisten is dat ik het nog kon meelezen. En toen las ik iets wat mijn hart brak. Melanie zei tegen Marthijn; Ik zei toch dat ze een kutkind was;$;$. Ik ben toen online gegaan, en heb jhaar daarmee geconfronteerd, maar ze zei van dat het haar niet uitmaakte.

Ik weet dus niet wat ik moet doen met Wouke, want die schijnt heel boos op mij te zijn. En ik weet dat ik ook dom gehandeld heb, maar op dat moment wist ik niks beters.

En oja,

Alvast bedankt!

wow, wat een aardige vrienden heb je… Je kunt het beste gewoon excuses maken en dat je er niet van op de hoogte was… Maar je vrienden zijn geen haar beter, als die Marthijn niks zou zeggen, heeft hij zijn belofte gebroken. Je vriendinnen laten je in de steek en schelden je uit.
Sterkte!

Lastige situatie.
Ik zou gewoon naar je vriendin (Wouke toch?) gaan als ze weer terug is van vakantie, en zeggen dat je er niets aan kunt doen dat je Marthijn leuk vond en dat je het niet wist. En wat die Melanie en Marthijn betreft, laat hen even voor wat ze zijn, dat zijn duidelijk geen echte vrienden.
x

Sterktee! (:

Tjaa (ben niet zo goed in advies!) ik zou gewoon bij iedereen één voor 1 je excuus maken,
En Wouke zo snel mogelijk proberen te bereiken en vertellen wat er gebeurd is voordat de anderen daar kans voor krijgen.
Als Wouke op de hoogte is, dan het aan marthijn uitleggen (als Wouke niet boos is kan ze daar misschien bij helpen)

Heel erg bedankt voor de reactie’s tot nu toe!

Tja, je vond hem leuk, maar je wist het niet zeker of je vriendin ( wouke) m leuk vond?
jij kan dr dan ook niets aan doen, en ik vind het wel heel lullig dat je 'vrienden ’ allemaal dom gaan doen op msn…
gewoon proberen sorry te zeggen, en als ze dat niet accepteren en dom blijven doen zijn t gewoon niet je echte vrienden :wink:

Nogmaals bedankt!

Er zijn al wel vaker dingen voorgevallen met mijn vrienden, maar nog nooit zo.
@OneLoveForYou, ja ik wil Wouke proberen te bereiken, maar ze weet het helaas al, en is heel boos op mij.

X

wauw, heel apart want opzich kon je er niks aan doen, je wist niet eens dat die wouke en marthijn op elkaar waren?
en het zijn toch gewoon jou gevoelens?
ik zeg altijd; gevoelens kun je niet tegenhouden.
zolang jij niks met marthijn uitspookt is er toch niks aan de hand of zie ik dat nou verkeerd. ik vind je vriendinnen raar en zou andere gaan zoeken…
sterkte, ik vind dat je niet echt iets verkeerd gedaan hebt eigelijk

Ik vind dat fijn om te horen!
Volgend jaar kom ik in een nieuwe klas en zal ik zeker nieuwe vrienden maken, bedankt!

Ik zou mijn excuses maken tegenover Wouke en zeggen dat je het niet wist…
vind het trouwens nog dom dat ze boos wordt, als ze jou niet eens heeft verteld dat ze hem leuk vind.
volgensmij zijn dit geen echte vriendinnen…

Boeind lekker kinderachtig allemaal, weet jij veel dat Wouke op hem was, je pakt hem toch ook niet af als je alleen maar zegt dat je hem leuk vind.
Ze hebben toch nog niet dus die jongen kan toch zelf bepalen of het wat wordt.
Chaline is echt een kutwijf, of ze vind hem leuk, of wilt je tegen Wouke en die jongen opzetten.
Zeg tegen Chaline dat ze normaal moet doen en dat je dat niet wist. :s

Wow.
Weet je hoe lullig ze bezig zijn…
Jij hebt helemaal niets fout gedaan lieve schat, jij wist ook niet eens dat die twee elkaar leuk vonden. :’)
Die Marthijn is echt een kutgast, beloftes maken die hij niet gaat nakomen.
Die Chaline praat ook alleen geleuter zeg, jij pakte Marthijn helemaal niet af, want hij heeft duidelijk ook geen gevoelens voor je. Al was dat wel zo, dan kon jij er alsnog niets aan doen. Melanie is overigens echt een meeloper, eerst helemaal goede vriendinnen met jou zijn, en dan gaat ze hun helpen met jou neerhalen.
Als jouw vriendin Wouke terug van Oostenrijk is, zou ik alles rustig aan haar uitleggen, zodat ze het verhaal van twee kanten hoort.
Ik vind overigens dat ze jou helemaal niet als vrienden behandelen.
Zoek dus nieuwe! Jij verdiend veel beter.

Ja, ik kan nu wel inzien dat het geen echte vrienden zijn. Ik dacht dat het aan mij lag, maar gelukkig is dat niet zo

ah dit is echt zielig! je moet echt heel snel over hem heen komen, het ligt allemaal aan hun en je verdient echt beter :astonished:!

Wow, dat is zo lullig!
Ik zou die meiden dumpen en niet meer als vriendin houden, zo gaan vriendinnen niet met elkaar om. Zorgen dat je niks meer met al die mensen te maken hebt, je verdient zoveel beter!
Veel sterkte, en ook met je oma!

@fadetogether, dankjewel!

Jij moet niks doen.
Wouke en Marthijn kunnen hun romance toch voort zetten als Wouke terug is uit Oostenrijk.
Er is niks gebeurd tussen jou en Marthijn, dus who cares.
Al die andere meiden moeten zich er niet mee bemoeien, dus naar hen zou ik al helemaal niet luisteren.
Laat 't rusten, laat die Marthijn met rust en Wouke heeft ook een leuke vakantie.

wat een kuthoerengezeik zeg, ik vind het echt heeel heeel heel erg gierig van Melanie, omdat ze zo schijnheilig doet tegen jou, en achter je rug om gewoon over je lult, terwijl ze weet dat je t moeilijk hebt met je oma enzo. 'k weet hoe moeilijk dat voor je moet zijn meis, heb meerdere kankerpatiënten om me heen.
maar wouke is toch jou vriendin, dus dan had zij jou ook gewoon kunnen vertellen dat ze die mathijn leuk vond, toch ?
het is ook nogal lullig van die mathijn om zoiets aan Chalene te vertellen, dat zijn haar zaken niet, dus beter houd ze haar erbuiten. en dan ook nog het feit dat hij jou had belooofd om niks te zeggen, wat een naaier… ik bedoel, zo’n jongen is al niet betrouwbaar als hij nieteens 1 klein belofte-tje kan houden. en dan daarbij, zij schelden jou uit, terwijl je NIKSNIKSNIKS fout hebt gedaan! ja soms vind je de verkeerde persoon leuk, maar dat kun je nou eenmaal niet kiezen en je kan er al helemaal niks aan doen.
ohmygod, ik kan hier zo boos om worden hé? sorry voor de scheldwoorden enzo, aan het begin ;4

@houvanje, ja ik vind het ook heeel gierig.
Vandaag was het weer raak. Marthijn heb ik niet meer op ping, maar Melanie wel, en zij deed een groepsgesprek met mij en Marthijn. Ik heb dat heel de tijd niet door gehad. Maar toen keek ik even, zag ik dat. Zag al dat Marthijn allemaal zat te praten met dat ik een schijterd ben. En Melanie deed in een apart gesprek met mij zo alsof er niks aan de hand was, terwijl ze in dat groepsgesprek me voor ik weet niet wat zat uit te maken. Ik heb het groepsgesprek niet meer geopend en heb Melanie verwijderd, ben echt klaar met hun.