ik ben op iemand verlief maar nu weet hij het en zit die mij konstant uit te schelde ik dacht just da we een gwne vriendschap zoude kunne beginne mr nee dus heel deze dag keek hij mij raar aan op school en toen aan de bushalte op weg nr huis kwam hij zo nr mij bent gy die ene die mij een hele tijd lastig valt in sms (HET VERHAAL ER VOOR)(zaterdag bleef een vriendin spele mr dn was die vr de grap hem aant belle me mijne gsm oda hij mn nummer ni had mr die nam ni op wij hadde perongeluk een voicmaile in gesproke en eve later vroeg hij wie ik was natuurlijk want hij verstond mij ni in de voicmaile mijn vriendin antwoorde dan da ik da was mr er stond een hartje achter da dee zze om mij te plage hij antwoorde gwn (cava mr plz geen hartjes ik heb een lief) redelijk positief dacht ik en antwoorde ik oke srry trg ) dus aan de bushalte kwam die nr mij en zij zo gy moet geen harjes enzo nr mij sture enzo en die begon mij uittescheld vr diek wijf nzo ik ging gwn nr de overkant wr ng vriendinn van mij ware mijn vriendin heeft ff later gezegt da zij da gestuurt had maar hij blijft zo doen tege mij ik wou nu gwn vriende worde en daarna zie ik wel dacht ik maar nu weet ik echt ni wa ik moet doen hoor !!
voor het begin van mijn verhaal kijk op mijn blog verliefd
geen meer haat ofzo ik ben genoeg gekwetst aleen steun en tips danku !!!