Help verliefd maar hij wilt me niet !!

ik ben op iemand verlief maar nu weet hij het en zit die mij konstant uit te schelde ik dacht just da we een gwne vriendschap zoude kunne beginne mr nee dus heel deze dag keek hij mij raar aan op school en toen aan de bushalte op weg nr huis kwam hij zo nr mij bent gy die ene die mij een hele tijd lastig valt in sms (HET VERHAAL ER VOOR)(zaterdag bleef een vriendin spele mr dn was die vr de grap hem aant belle me mijne gsm oda hij mn nummer ni had mr die nam ni op wij hadde perongeluk een voicmaile in gesproke en eve later vroeg hij wie ik was natuurlijk want hij verstond mij ni in de voicmaile mijn vriendin antwoorde dan da ik da was mr er stond een hartje achter da dee zze om mij te plage hij antwoorde gwn (cava mr plz geen hartjes ik heb een lief) redelijk positief dacht ik en antwoorde ik oke srry trg ) dus aan de bushalte kwam die nr mij en zij zo gy moet geen harjes enzo nr mij sture enzo en die begon mij uittescheld vr diek wijf nzo ik ging gwn nr de overkant wr ng vriendinn van mij ware mijn vriendin heeft ff later gezegt da zij da gestuurt had maar hij blijft zo doen tege mij ik wou nu gwn vriende worde en daarna zie ik wel dacht ik maar nu weet ik echt ni wa ik moet doen hoor !!

voor het begin van mijn verhaal kijk op mijn blog verliefd
geen meer haat ofzo ik ben genoeg gekwetst aleen steun en tips danku !!!

Ik kan het met het normale lettertype ook wel lezen hoor :slightly_smiling_face:

En ik heb het geprobeerd te lezen, maar zonder hoofdletters en interpunctie gaat het mij echt niet lukken, ook zijn er woorden half geschreven. Om dan maar uit te gaan van je titel: Jammer, maar helaas

Kan het wat groter? Ik kan het nog niet zo goed lezen…

Verder kan ik het ook niet zo goed begrijpen zonder de interpunctie.

Jeetje, schrijf normaal.

accepteer het, en ga veder.

1. Ik hoop dat je op de manier waarop je hierboven je tekst type, niet spreekt, want dat zou belachelijk zijn.
  2. Leestekens en hoofdletters zorgen ervoor dat een tekst aangenaam wordt om te lezen.
  3. Iemand die een tekst van dichtbij niet goed kan lezen, heeft vaak een leesbril waardoor het toch mogelijk wordt om deze tekst te lezen, hiervoor is er geen extra groot en vet lettertype nodig.
  4. Wanneer je dit hebt gesnopen ben je misschien klaar voor jongens, eerder zou ik er niet aan beginnen.

Ga verder met je leven.

Liefde kan je niet dwingen,het lijkt me duidelijk dat hij niks met je wilt
het moet van beide kanten komen anders gewoon niet.
je kan beter veder gaan met je leven,je komt heus wel weer een leuker jongen tegen die wel verliefd op je is.

[quote author=Alyssa Ivens link=topic=268987.msg272323881#msg272323881 date=1366127643]
[size=14pt]Ik ben op iemand verlief maar nu weet hij het en zit die mij konstant uit te schelde.
Ik dacht just da we een gwne vriendschap zoude kunne beginne, mr nee dus heel deze dag keek hij mij raar aan op school en toen aan de bushalte op weg nr huis kwam hij zo nr mij:bent gy die ene die mij een hele tijd lastig valt in sms (vr da ge verder leest moet ge dit ng eve leze)
(HET VERHAAL ER VOOR)
(Zaterdag bleef een vriendin spele.
Mr dn was mijn vriendin vr de grap hem aant belle me mijne gsm om da hij mn nummer ni had,
mr die nam ni op!
Wij hadde perongeluk een voicmaile in gesproke en eve later vroeg hij wie ik was natuurlijk,
want hij verstond mij ni in de voicmaile.
Mijn vriendin antwoorde dan da ik da was mr er stond een hartje achter da deed ze om mij te plage.
Hij antwoorde gwn: cava mr plz geen hartjes ik heb een lief.
Redelijk positief dacht ik en antwoorde ik oke srry trg.)
Dus aan de bushalte kwam die nr mij en zij zo :gy moet geen harjes enzo nr mij sture enzo en die begon mij uittescheld vr dik wijf enzo.
Ik ging gwn nr de overkant wr ng vriendinnen van mij ware mijn vriendin heeft ff later gezegt da zij da gestuurt had maar hij blijft zo doen tege mij.
Ik wou nu gwn vriende worde en daarna zie ik wel dacht ik,
maar nu weet ik echt ni wa ik moet doen hoor !!

Zo beter mense hoofdletter en beter letter type kune jullie nu mss gwn een antwoord geve danku !!

[quote="Alyssa Ivens, post:1, topic:121203"] ik ben op iemand verlief maar nu weet hij het en zit die mij konstant uit te schelde ik dacht just da we een gwne vriendschap zoude kunne beginne mr nee dus heel deze dag keek hij mij raar aan op school en toen aan de bushalte op weg nr huis kwam hij zo nr mij bent gy die ene die mij een hele tijd lastig valt in sms (HET VERHAAL ER VOOR)(zaterdag bleef een vriendin spele mr dn was die vr de grap hem aant belle me mijne gsm oda hij mn nummer ni had mr die nam ni op wij hadde perongeluk een voicmaile in gesproke en eve later vroeg hij wie ik was natuurlijk want hij verstond mij ni in de voicmaile mijn vriendin antwoorde dan da ik da was mr er stond een hartje achter da dee zze om mij te plage hij antwoorde gwn (cava mr plz geen hartjes ik heb een lief) redelijk positief dacht ik en antwoorde ik oke srry trg ) dus aan de bushalte kwam die nr mij en zij zo gy moet geen harjes enzo nr mij sture enzo en die begon mij uittescheld vr diek wijf nzo ik ging gwn nr de overkant wr ng vriendinn van mij ware mijn vriendin heeft ff later gezegt da zij da gestuurt had maar hij blijft zo doen tege mij ik wou nu gwn vriende worde en daarna zie ik wel dacht ik maar nu weet ik echt ni wa ik moet doen hoor !!

[/quote]

Dus hij heeft een vriendin en geeft duidelijk aan dat ie niks in je ziet?

Vergeten die jongen, gewoon lol maken met vriendinnen, je komt er vanzelf eentje tegen.
Als ik dit zo lees zou ik er ook gek worden van al die berichtjes en telefoontjes, sorry…

:flushed:

Hij heeft al een lief, vergeet hem en ga verder met je leven.

Ik ben tot de helft gekomen met lezen, toen werd ik gek en hield ik het niet langer vol… Uitgaande van de titel zou ik zeggen dat je hem maar gewoon moet vergeten, want hij wil je niet.

Hij doet zo onaardig tegen je, waarom wil je uberhaupt nog vrienden zijn!?

Mr mense ik heb ok gevoel ze denkt gele n u echt dak da zo ff ga vergete kben dr wel maande verliefd op geweest he.
Ik vraag gwn tips!
Dus volgende keer als ge ergens op antwoord beeld u dan wel in hoe die persoon zich moe voele he.
En probleme mij mijn schrift srry dan ze ik voel mij rot dus laat mij dan tg wn mijn gedachte ff kwijt wrm denkt ge anders da ik zne topic maak ?
srry dak da zo moe zegge ma kvind het er soms overgaan ze !!