help verliefd, maar hij vind een ander leuk...

help ik ben verliefd!
Maar de jongen die ik leuk vind is meer dan 2 jaar jonger! Is dat raar?
Ik ben bang dat m’n vriendinnen 't raar zullen vinden, want hij is een brugger.

Dan het andere(grotere probleem) hij is al op iemand anders:’(
Zij is volgens mij niet echt verliefd op hem, maar ze heeft hem ook nog niet afgewezen.
Het probleem is dat hij elke pauze bij ons komt staan en regelmatig weg loopt om naar dat meisje te zoeken…
Wat kan ik doen?:face_with_raised_eyebrow: Ik word helemaal gek dat ik hem iedere keer hoor over dat ander meisje:(
Moet is hem gewoon proberen te vergeten(best moeilijk als hij elke pauze bij ons komt staan:( ) of wat kan ik anders doen???

Ik hoop dat iemand me kan helpen…

Als hy dat andere meisje leuk vind kan je;
of alles eraan doen om hem voor je te winnen
of hem vergeten

en wat je vriendinnen betreft;
lekker boeiend jy vind hem toch leuk

ik heb het ook een tijdje gehad. precies het zelfde (:
ik ben 2 jaar achter elkaar verliefd op m gebleven en nu vind ik het maar een patsertje. . . het gaat vanzelf wel over, of je moet gewoon zeggen tegen hem dat je hem aardig vind (zonder bedoelingen) dan gaat ie ook vanzelf aan jou denken :stuck_out_tongue_winking_eye:

goed iedee om dat tegen hem te zeggen, tenminste…
als ik niet zo verlegen was. Ik durf nog geeneens iets gewoons te zeggen terwijl hij echt elke pauze bij ons komt staan:(
iemand tips hoe ik over mijn verlegenheid heen kan komen?

het klinkt makkelijk, maar tis echt zo:
gewoon doen!
Je moet gewoon met hem gaan praten joh en interesse in hem tonen & dan gaat ie je vanzelf misschien wel leuk vinden ofzo :slightly_smiling_face: !
Gewoon vragen welk vak ie net heeft gehad ofzo & welke leraar ie er voor hebt & daar dan je mening over geven,
naja je weet wel :stuck_out_tongue:
Je moet maar denken;
ja heb je, nee kun je krijgen
& anders is het altijd nog:
Geen hand vol jongens, maar een WERELD vol jongens =D

haha, ik ben in een spreekwoordenbui :stuck_out_tongue:
maar ik hoop dat je er iets aan hebt

ik zal 't proberen:s
een paar vriendinnen praten wel gwoon tegen hem, dus 'k zal maar proberen me in 't gesprek te mengen HELP!
maar vandaag heb ik 'm niet gezien dus hopelijk issie er morgen weer:)
doegg