Help!? verdergaan of dumpen?

Halloo,
Ik heb een vraagje wat jullie zouden doen in mijn situatie:
Ik ben een meisje (18) die smoor verliefd is op A (20). A vind mij ook helemaal gweldig alleen heeft hij al ervaring op seksgebied, en ik dus nog niet. A wilt heel graag met mij naar bed, ik heb hem gezegt dat ik daar nog niet klaar voor ben en als hij echt iets in mij ziet gewoon moet wachten en dat alles vanzelf goedkomt. Gister waren we gezellig bij mij thuis aan t rotzooien enz. Krijg ik vandaag een smsje dat hij er gister wel echt zin in had. Waarop ik reageer dat hij gewoon moet wachten en dat weet. Hij reageert hierop met: jaa ik weet dat ik nog moet wachten, alleen ik wil je niet bedriegen maar ik heb zo veel behoeftes vind je het erg als ik dan iemand anders daarvoor bel? Waarrop ik weer reageerde met: Oh dus je hebt gewoon mensen die je daarvoor eventjes kan bellen. Hij merkte dat ik geiiriteerd raakte en vroeg of ik boos was. Ik zei nee maar als je het doet moet je wel aan de gevolgen denken, nu hoor ik niks meer…

What to do?

ik weet dat het een lang verhaaltje is, alvast bedankt.

Oh ik moet er wel bij zeggen dat hij bij mij nooit verder wilt gaan tenzij ik het aangeef ik voel me daarmee echt geluk dat ik zo iemand heb gevonden en nu doet hij dit. Ik ben radeloos…

Je moet 'm zeggen dat je het écht nog niet wil en als hij door blijft zeuren dat het echt over is. Misschien dat hij dan ophoudt.
Als hij met een ander gaat: dumpen!

I agree.

http://forum.girlscene.nl/global/smileys/ohmy.gif
hij gebruikt alleen maar voor de sex ik zou niet pikken
hij is niet eens waard
dumpen wacht op persoon die wel verdiend
hij is fout laat hem gaan

Dumpen die handel, hij wacht niet eens op jou, want hij gaat omdat jij het niet wilt iemand anders ervoor bellen…sorry maar dat spoort gewoon niet. Straks doet hij dat ook als jullie echt iets hebben.

Weetje jullie hebben allemaal gelijk. Hij is het gewoon niet waard.
ik denk dat ik dat even moest horen bedankt!

Succes er mee ^^

jongens en hun behoeftes he… xd

Jeetje wat dom dat hij dan vraagt of jij het erg vindt als hij iemand anders belt… natuurlijk vind je dat dan erg. Jongens…

Je maakt een goede beslissing :slightly_smiling_face: succes!

Hij probeert jou met die vraag gewoon zo ver te krijgen om seks met hem te hebben op deze manier.
Zo van: “Als jij het niet wil, dan maar met iemand anders - en dat wil je zeker niet hè?”
Als hij zulke behoeftes heeft en jij die op dit moment niet kan/wil vervullen dan heeft ie altijd zijn rechterhand nog en anders koopt ie maar een opblaaspop of kunstvagina.
Serieus, wat een kutvraag van hem. Dumpen die kerel.

die behoeftes moet die dan maar onderdrukken. even een ander bellen, wat denkt hij wel?! ik zou em dumpen, dit is echt niet pluis. als hij denkt dat jij het zomaar goed vindt dat hij tussendoor iemand anders heeft is hij wel erg naief. hij moet maar gewoon op zijn beurt wachten!

oke ik heb hem dus net duidelijk gemaakt waar ik aan toe ben en hij anders gewoon kan vertrekken, hij zegt dat hij heel veel spijt heeft dat hij dat allemaal heeft gezegt en dat hij gewoon op mij gaat wachten maakt niet uit hoe lang het duurt. Moet ik nu gewoon doen alsof er niks gebeurd is of wat?

Ligt er aan, vertrouw je hem nog wel…?

ik vertrouw hem echt heel erg, heb het nog nooit zo sterk gehad anders had ik er echt geen probleem van gemaakt en hem gewoon al vanaf het begin dat ie dat zei genegeerd en gewoon er niet meer aan gedacht. Maar daarom ligt dit anders ik voel me zelfverzekerd bij hem alsof ik heel de wereld aan kan en ik vertrouw hem gewoon wel.

boh dat is best naaiend voor je
maar je hebt goed gehandeld!
ik zou het eens goed met hem erover hebben
blijft hij zeggen ik ga iemand anders bellen
1 woord
Dumpen!

Dus jij voelt je gelukkig, dat je een jongen hebt gevonden die, als hij niet seks kan hebben met jou, gewoon even iemand anders belt?
jij verdiend echt veel beter! hij moet jou wensen respecteren en zich daarbij neerleggen. Als hij met iemand anders het bed in duikt dan geeft hij niet genoeg om je…

nou dat hoeft hij echt niet te zeggen hoor! denk wel geod na of het voor
hem dan uberhoud wel wat betekend als hij er zo mensen voor kan bellen.
en ja als hij spijt heeft oke, en als jij hem genoeg vertrouwd dat hij toch
niet achter je rug om iemand belt dan kan je doorgaan maar anders zal ik
toch nog even serieus praten … succes!!

Omg wat een bullshit zeg, ‘‘Anders bel ik wel iemand anders’’. Daar zou ik echt ZO erg op afknappen!

Ik zou 'm niet vertrouwen, zo te horen doet hij 't alleen om de seks, niet lullig bedoeld maar je moet je zeker niet laten overhalen. Ik zou hem proberen te vergeten want als hij je gebruikt om seks te hebben en vervolgens gaat vragen (omdat jij 't niet wilt) ‘Mag ik iemand anders bellen?’

Ik had allang nee gezegd…

zeg maar tegen hem: als je zoveel behoeftes hebt, gebruik je je handen maar, je hebt er 2 gekregen, en volgens mij mankeert daar niks aan! is dat niet genoeg voor je, dan donder je maar op. dat zou ik zeggen.