Halloo,
Ik heb een vraagje wat jullie zouden doen in mijn situatie:
Ik ben een meisje (18) die smoor verliefd is op A (20). A vind mij ook helemaal gweldig alleen heeft hij al ervaring op seksgebied, en ik dus nog niet. A wilt heel graag met mij naar bed, ik heb hem gezegt dat ik daar nog niet klaar voor ben en als hij echt iets in mij ziet gewoon moet wachten en dat alles vanzelf goedkomt. Gister waren we gezellig bij mij thuis aan t rotzooien enz. Krijg ik vandaag een smsje dat hij er gister wel echt zin in had. Waarop ik reageer dat hij gewoon moet wachten en dat weet. Hij reageert hierop met: jaa ik weet dat ik nog moet wachten, alleen ik wil je niet bedriegen maar ik heb zo veel behoeftes vind je het erg als ik dan iemand anders daarvoor bel? Waarrop ik weer reageerde met: Oh dus je hebt gewoon mensen die je daarvoor eventjes kan bellen. Hij merkte dat ik geiiriteerd raakte en vroeg of ik boos was. Ik zei nee maar als je het doet moet je wel aan de gevolgen denken, nu hoor ik niks meer…
What to do?
ik weet dat het een lang verhaaltje is, alvast bedankt.
Oh ik moet er wel bij zeggen dat hij bij mij nooit verder wilt gaan tenzij ik het aangeef ik voel me daarmee echt geluk dat ik zo iemand heb gevonden en nu doet hij dit. Ik ben radeloos…