HELP vanddag feestje zoek nog opdrachten

de rede waarom ik dit topic aanmaak is omdat ik vandaag een feestje heb en ik heb al zovaak bij het officiële verjaardagstopic iets weggezet maar niemand reageerde erop.

nu heb ik vandaag een feestje en ik wil nog wat grappige/leuke opdrachten voor binnen (vanwege weer) help me alsjeblieft na vandaag 14.30 mag er een slotje op maar alsjeblieft niet eerder anders heb ik niet zoveel opdrachten

help me en stuur hier alle opdrachten die je weet ook al zijn ze onnozel alle beetjes helpen!!!

p.s. sorry dat ik hier een topic over maak maar dat komt omdat ik vandaag me feestje heb!!!

als je nog leuke/grappige spellen voor slaapfeestjes weet mag je ze hier ook dumpen

bedankt voor de moeite xx lieke

Wat laat zeg, om dit nu pas te plaatsen…

Upje

Vervelend dat je niet goed je antwoord krijgt.
Maar helaas zul je toch wederom ECHT naar dat topic moeten vertrekken.
Het is niet anders.

ja maar je krijgt nooit antwoord je kan daar tog wel de lijn trekken tussen ideeen en cadeautjes??

Het is een topic voor zowel ideeën als cadeautjes.
En hou alsjeblieft op met zeuren over je verjaardag.
In plaats van er hier al maanden over te klagen dat je je antwoord niet krijgt, had je het ondertussen ook zelf kunnen bedenken.

Ja maar als ze geen antwoord krijgt, dan kan ze net zo goed zelf een topic starten dan het andere topic volspammen. Ze zegt zelf dat het vanmiddag verwijdert mag worden duss…

Ts: wat voor opdrachten precies? Met hoeveel speel je etc.

Wow wat wordt er hier daar moeilijk over gedaan…

zeg geen ja en nee,
Misschien heb je het spel party en co, daar kun je ook de kaartjes uithalen?
http://www.eerstehulpbijfeestjes.nl/page/minute-to-win-it-feestje
Dit is ook leuk! Hebben wij op introkamp ook gedaan. Wij hadden de spellen dat je muntjes uit een kous moest halen, met een spaghettistokje 4 pastapennen moest rijgen, met een handdoek een pingpongballetje in een emmer krijgen, een koekje op je voorhoofd leggen en deze zonder handen in je mond zien te krijgen…
Daar zitten echt leuke dingen tussen!

hehe eindelijk iemand die er mee eens is

gewoon grappige deze heb ik al

raak met je elleboog je neus (proberen)
prop zoveel mogelijk spekjes in een minuut in je mond
doe een gek dansje op een muziekje
een theelepel kaneel 15 seconden in je mond houden
trek een gek gezicht
doe een bekende reclame na
laat iedereen op je arm schrijven enz.

en ik denk met 5/6 mensen

ik heb al in het spel party en co gekeken en al wat dingen uitgehaald
en op die site heb ik ook gekeken maar dan wil je ergens heengaan en dan doet die het niet

dat koekje is een leuk idee!!!

bedankt voor de moeite

Kijk eens in je oude topics, volgens mij heb ik daar ook al een x gereageerd maar die (en van anderen) bedachte opdrachten heb je niet in je lijstje opgenomen duss, Miss eerst even terug lezen?

Inderdaad, dit. Ik heb ook in een vorig topic van je gereageerd en je hebt ook wel tips gekregen. Verder kun je dit misschien ook wel googlen of aan je vriendinnen zelf vragen wat ze leuk vinden. Ik snap dat je antwoord wilt, maar dit is al minstens je derde topic en je zult niet veel nieuwe informatie krijgen dan dat je al had gekregen.

Oh oke, ik had de site alleen maar even snel door gekeken :wink: Op youtube zijn anders ook genoeg filmpjes nog te vinden van minute-to-win-it-spellen.

ik heb terug gelezen en er een paar van gepakt en zelfs heel de herfstvakantie gegoogled inplaats van huiswerk gemaakt

ik heb heel de herfstvakantie al gegoogled

Dit is inmiddels al haar zevende topic over dit onderwerp.
En het is haar al eerder door moderators duidelijk gemaakt dat dit NIET de bedoeling is.

Ik zal even een post van Moderator KoosKansloos hier plaatsen:

“Ik zeg het je nog 1 keer. Dit kan gewoon in het verjaardagstopic. Het maakt niet uit of dat topic dood is of niet. Je kunt hem gewoon uppen. Bovendien is het een sticky topic en die zijn bijna nooit dood. Het mag er dan misschien wel alleen om ideeën voor feestjes gaan, het kan óók over uitnodigingen gaan.
Dit is het laatste topic dat je aanmaakt over je feestje.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/tips-voor-uitnodigingen-253565.msg13028516.html#msg13028516

Waarom moet [size=2]er dan op door gaan, ben [size=7]moderator[size=7]?

Ze zet hier toch een post van een moderator neer? Ik zie het probleem niet zo, ze verwijst alleen terecht door naar het goede topic hier voor, dat geeft toch niet? Ik stuur mensen ook wel eens door.

En @TS, heb je ook in het Engels gegoogled? Of op truth and dare of party games of wat dan ook. Je zou zelfs een drinkspel kunnen doen maar dan zonder alcohol, dat kan ook heel grappig zijn.

Het probleem is dat zij ALTIJD voor moderator speelt, in zóóóveel topics dat ik er niet meer tegen kan. Ze is geen mod, haar bericht zal het topic niet sluiten dus beter meldt ze het gewoon inplaats zo walgelijk betweterig te doen.

Ja sorry maar ik de k dat moderators er beter wat van kunnen zeggen want zo kunnen we allemaal elkaar gaan verbeteren…
Ot: als je nu nog steeds opdrachten te kort komt dan vind je denk ik veel dingen niet leuk ofzo, maar ga gwn kletsen met vriendinnen etc.