Help, vader overhalen over vakantie!!

Heey meiden,
Ik heb jullie hulp dringed nodig!

Ik heb een huis in frankrijik, nu zul je wel denken CHILL,. iig zo zijn de meeste reacties, dat is dus niet zo, het ligt in the middle of nowhere, tussen de boeren en boerinnen. niet echt spannend ofso.
Nu is het probleem dat ik me hier dood verveel, dat begrijpen jullie vast wel.
Er is hier helemaal niks te doen. Het enige wat ik heb is mijn laptop en de zon, die er maar zelden is. en als die er is lig ik er te lang in dat ik verbrand…

Back to the point, mijn oom komt vandaag met zijn vriendin en die blijven tot zondag. dus zat ik te denken, dan kan ik mooi met hen mee terug rijden:D
maar nee, want dan ben ik een week alleen thuis. is niet zo’n goed idee volgens mijn papa.
De rede dat is zo graag naar huis wil is omdat ik me hier dood verveel al mijn vriendinnen zijn thuis, en ik mis de kermis als ik niet naar huis mag/kan:|

Mijn vraag aan jullie is hebben jullie tips voor hoe ik mijn vader kan overhalen?

Alvast bedankt! xoxo

Ik heb juist het omgekeerde: ik moet mijn ouders overhalen om te gaan!

Ik ben een film aan het maken met dingen waarom ik erheen wil, misschien een idee? :slightly_smiling_face: Maar dan met dingen waarom jij naar huis wilt.

Ik zou tegen je pa zeggen van zoiets: Pap ik vind het niet heel erg leuk hier. voor een weekje is het leuk maar daarna heb ik het ook weer gezien want ik heb hier nietzoveel dingen te doen en thuis zijn mijn vriendinnen en ik zou heel graag naar de kermis willen. dan vraag ik of [vriendin] blijft slapen en dan ben ik niet alleen thuis…

gewoon eerlijk zijn, dat helpt altijd. :pensive:

@RorzZorz

umm, laat me eens denken.

ligt eraan waar je heen wil, je kan zeggen dat je bijv. naar barcelona omdat je daar een geweldig strand hebt waar je film zich het beste kan afspelen??

nog een idee,
als je film echt heel goed is/wordt. staat het goed op je cv als je iets in de film indrustrie wilt doen?

succes!

Nou jij bent 15, maak hem dat duidelijk je kunt heus wel een week voor jezelf zorgen en anders regel je dat iemand in de buurt een paar keer komt kijken die week dat alles goed gaat, of dat hij elke avond even belt of alles goed gaat of zoiets dergelijks. Zeg dat hij je moet vertrouwen en dat je het heus wel aankunt

Ik wil naar Engeland in de meivakantie, vanwege iets dat mijn ouders toch niet willen xD Dus moet ik andere dingen zoeken.

En over dat laatste: het is gewoon een amateurfilmpje, dus dat gaat nooit lukken :slightly_smiling_face:

@ Lisasaralouise, xHappyFacex

Bedankt voor de tips ga ze zeker proberen!

xoxo
nog meer?:blush:

@RorzZorz

misschien een idee om met vriendinnen samen te gaan?

naja als het mag, ik mag niet eens een weekje alleen thuis zijn…

Met vriendinnen is hetzelfde probleem, die houden ook niet van voetbal :no_good_woman:
Nja, ik zorg wel dat er voor mijn ouders iets anders te doen is :grinning_face_with_smiling_eyes:
Mijn zusje wil me in ieder geval helpen, en die zal ook mee moeten!

En nog een tip: laat nu al aan je vader zien dat je voor jezelf kunt zorgen, door te koken enzo, misschien mag je dan wel terug?

Kan je dan niet die week bij je oom logeren, of bij een vriendin?

Hij weet dat ik goed voor mezelf vind zorgen, dat zegt ie ook regelmatig…

@DeRozeAnus

Mijn oom woont in Amsterdam, in een apartement, zit niet echt op mij te wachten.
en wil ik zelf eigelijk ook niet.

Bij vriendinnen logeren, heb ik ook aangedacht. maar wordt het ook niet.
Ik ben iemand die ook wel tijd alleen wil, neit de hele week met dezlefde persoon…:blush:

toch bedankt!

Ow, dan is het wel heel lullig dat het niet mag :confused:
Je kunt ook gewoon een dramatische preek houden :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar dan moet je maar net geluk hebben dat het werkt.

Of je zegt dat je bij een vriendin gaat, en gaat stiekem naar huis :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je kunt ook stiekem een plan maken met je oom, dat hij zegt dat jij bij hem verblijft :fu:

Moet hij wel meewerken. xD

Ja kan ook xD

-