HELP UNICEF

Ik hou van leuke dingen zoals
goede doelen helpen
eenden
geurkaarsen
turkije
vooral unicef

Helemaal goed.

Neemt niet weg dat dit onder reclame valt, en dat is verboden op het Girlscene Forum. Lees de forum regels even door.

http://www.girlscene.nl/fora/de_regels/regels

o sorry… dat wist ik niet… :flushed:
zal het even wijzigen…

Ja, als duizend mensen dit tekstje posten, dan is alle pijn uit de wereld!!!

Niet dus. Sorry, maar een tekstje posten op facebook helpt echt niemand vooruit. Als je echt om die kinderen geeft, of Unicef wilt steunen, stort dan geld of bied je aan als vrijwilliger. Zo’n lame tekstje posten helpt echt niet :’)

Sorry als het grof over komt, maar ik ben al die zogezegde steun-tekstjes echt kotsbeu.

Ik help Unicef al! Nu jij nog! (en ik zeg niet dat alle pijn dan uit de wereld is, maar misschien denken mensen er dan meer aan!)

Door erbij te zetten “sorry als dit onder reclame valt”… valt dit nog steeds onder reclame he :’)

Ik heb je topic gerapporteerd en zodra er een moderator online komt, zal dit topic ook verwijderd worden.

Nee, mensen denken er niet meer aan. Ze denken gewoon ‘Oh, weer zo’n lame tekstje’ en dan lezen ze het niet. Behalve dan drie twaalfjarigen, die het dan zelf reposten en zich dan trots voelen omdat ze de mensheid toch weer verder geholpen hebben. Sorry dat ik die luchtbel even doorprik, maar het is niet anders :’)

Mensen worden er al dagelijks aan herinnert. Door eraan te denken wordt het heus niet minder. Grow up.

Ook dit is bullshit. Wat is je doelstelling, vraag of discussiepunt? Niets. Mooi. Topic kan verwijderd worden.

je kan het altijd proberen ook al lukt het niet. je kan zeggen wat je wilt en die luchtbel doorprikken maar proberen kan en mag altijd. (behalve als het onder reclame valt…:frowning_face:)

best maakt mij niks uit. want er zijn genoeg andere sites (met aardige leukere mensen) die dit wel accepteren.

Wat een kinderachtige reactie zeg.

Reclame, mag niet.