hee meiden!
Dit is een heel lang verhaal, sorry ervoor, maar ik wil graag alles goed uitleggen.
Het is dus zo, ik heb nu ongeveer anderhalf jaar een relatie met mijn vriend. Ik hou ongelooflijk veel van hem, ik kan hem alles vertellen en ik voel me 100% mezelf bij hem, maar ik mis iets. Het laatste halfjaar ongeveer heb ik zoveel twijfels, hij is heel erg jarloers, en ook wel redelijk saai, hij wil nooit een keer iets leuks doen, en als we iets leuks doen, zitten we de komende 2/3 weken weer op de bank, omdat het dan voor hem al ‘een hele onderneming was’. Door hem ga ik ook bijna nooit meer uit, sowieso niet met vriendinnen omdat ik altijd bij hem ben in het weekend ( hij woont 150 km verderop ). Opzich vind ik dat niet zo erg, maar ik mis gewoon iets, ik kan het niet goed beschrijven maar vooral de laatste paar weken heb ik het steeds meer dat als ik niet bij hem ben, ik er heel vaak aan denk van; zal ik het maar uitmaken. Maar als ik dan weer mét hem ben kan ik mezelf wel voor gek verklaren dat die gedachte ooit bij mij is opgekomen.
Nu ben ik dus afgelopen zaterdag uit geweest, eindelijk weer een keer. Na het uitgaan ben ik samen met de vriendin met wie ik was, met een jongen mee naar huis gegaan, om wat te drinken, verder niets gebeurt, alleen maar gepraat, maar die jongen ging wel de hele tijd met zijn handen door mn haar, en hij was heel erg lief voor me. En nu denk ik de hele tijd aan die jongen… ik heb 'm toegevoegd op hyves etc en ik betrap me zelf er elke keer op dat ik hoop dat hij me krabbelt etc.
Het probleem is dus;
ik wil mijn vriend geen pijn doen, en ik weet zeker dat als ik het uitmaak, ik heb onbeschrijvelijk veel pijn doe hiermee. Ook ben ik er totaal niet zeker van of dat wel de juiste stap zou zijn om te doen, ik zit echt gewoon 50/50 met mijn gevoelens. Het liefste zou ik eerst iets met een andere jongen opbouwen, en het dan pas uitmaken, maar dat zou echt het foutste van het fouste zijn omdat dat echt helemaal niet eerlijk is tegenover mijn vriend, en hij dit niet verdiend.
ik weet het gewoon echt niet meer, iemand tips?