HELP!!! TWEE WEKEN TE VROEG!!

Hallo lieve meiden, ik heb een probleem!
Twee dagen geleden begon ik buikpijn te krijgen in mijn onderbuik, het voelde hetzelfde als buikpijn bij ongesteldheid. Vandaag had ik er nog steeds last van, ik kreeg er ook hoofdpijn bij en voelde me de hele ochtend/middag moe en futloos. Ik ging net naar de wc, (wie weet heb ik buikpijn omdat er iets dwarszit, je weet immers maar nooit haha!) en kwam er tot verbazing achter dat ik ongesteld was geworden. Ik zou namelijk pas over twee weken ongesteld moeten worden en hier maak ik me zorgen over. Ik ben 16 en nog maagd, dus met seks kan het niet te maken hebben. Mijn buik voelt hard aan en ik vind het toch zorgwekkend. Weet iemand hoe dit kan en of of het kwalijk is? Ik ben altijd heel regelmatig en kan precies kijken op welke dag ik het wordt, dus waarom ben ik nu ineens ongesteld geworden?? Iemand die me kan helpen :face_with_raised_eyebrow: xoxoxoxoxo

Maak je geen zorgen, gewoon een ongesteldheid.

Het kan best zijn dat je een keer onregelmatig ongesteld bent, in gevallen van veel stress of iets dergelijks. Kan het daar aan liggen? En ben je al lang ongesteld? Want als je nog niet heel lang ongesteld bent is het heel normaal om onregelmatigheden te hebben.

misschien ben je nu gewoon even niet zo regelmatig. calm down, als je je echt enorm zorgen maakt ga je naar de dokter, dan kan die je gerust stellen. ik denk persoonlijk dat er niks aan de hand is :wink:

misschien heeft het iets met je ovulatie te maken?

Ik had dit ook een keer, was heel gek. Weet nog steeds niet waar het aan lag.

Topic titel mag niet in hoofdletters.

+ er is een algemeen menstruatie topic