Help, twee vragen

Hey ik ben echt heel erg verliefd op een jongen die mij nauwnijlks kent. En hij heeft verkering! Wat moet ik doen? Mijn tweede vraag is: ik heb wel eens wat voor meisjes gevoel (3 meisjes) ben en ook op jongens ben ik nu biseksueel? Bye

Hij heeft verkering, dus je doet niks…

Titel niet in hoofdletters, hij heeft een vriendin dus afblijven en ja dat zou kunnen.

Vraagje 1: je bent verliefd op een jongen, maar hij kent je nauwelijks klopt? Dan gaat ie echt niets voor jou voelen hoor, sorry dat ik het zo k*t zeg maar het is zo. & Hij heeft gevoelens voor een ander meisje, dat bewijst zijn relatie! Laat hem gaan joh, of wil je de bitch uit de buurt worden? Misschien gaan ze later wel uit elkaar, en kan jij nog steeds je kans wagen!
Vraagje 2: er is maar een persoon die hierop kan antwoorden, juist ja: jij! Enkel jij weet wat je voelt, niemand anders. Maar het kan altijd :slightly_smiling_face: weet 1 ding: hiermee is niets mis! Als het zo is, schaam je dan niet, je bent hoe je bent!

Groetjes, xVintage

Andwoord 1: nou hij kent me wel! Hij zit bij mij op school! Hij kwam aan met zijn valentijns kaart en min hart ging tekeer! Bleek hij voor een ander meisje te zijn
Andwoord 2: ja maar ik weet zeker dat ik jonger ben dan jij (growp :sunglasses: kleine kleuter liefde dus… nou zo voel ik het… ik vindt het oeilijk!

@de anderen: stel nou dat die jongen haar toevallig best wel ziet zitten? En dat als zij hem mee uit zou vragen hij dat graag zou willen? Zou dat echt heel onwaarschijnlijk zijn? Misschien is het wel een kans die ze niet voorbij moet laten gaan!

absoluut geen ervaring

Nou hij heeft verkering, wat wil je gaan doen? En ja dat kan maar je bent nog jong. En wat maak jij veel topics aan jezus.

Nou ja, dat is de informatie die ik uit je tekst haalde he (antwoord 1) en ja je bent inderdaad jonger dan mij. Ben zelf geen Nederlandse, maar is wel lekker handig dat ik die groepen van jullie toch ken (in België is dit een heel ander systeem). Nou ja, toch weet jij enkel het antwoord op de vraag hoor lieve meid :slightly_smiling_face: De ene is er nu eenmaal sneller bij dan de andere, maar je hebt nog tijd genoeg om het antwoord te ontdekken… Succes! x

ja is dat erg dan?

hier zeg ik op: jij bent aardig

Ik heb nu de hoofdletters uit je topictitel gehaald, let hier volgende keer zelf op aub.

Afblijven van iemands vriendje en ja ik weet niet of jij op meisjes valt. Daar kom je wel achter als je wat ouder bent.

Met nadruk op ouder.

HAHAHAHHAHAHA

Is het erg als je miss bi bent