HELP! Totaal machteloos.

Vergeten of doorknokken
  • Vergeet hem
  • Blijf achter hem aan lopen
  • Laat hem voelen wat jij gevoeld heb

0 stemmers

Topic gesloten

Nou ik zeg vergeet hem als hij zo tegen jou doet is hij jou niet waard! Ik zou hem niet meer appen en focussen op andere dingen.

Hij heeft wel 10x sorry gezegd, maar doet er vervolgens niets mee. Hij gaat er gewoon mee door… :rage: hij heeft er dus totaal niet van geleerd. Houd totaal geen rekening met m’n gevoelens dus.

Dus hoef jij ook geen rekening met hem te houden lekker laten zo’n jongen.

is moeilijk als hij nog wel zo in mijn hoofd zit en ik er wel voor wil gaan, bedankt voor je reactie XOXO

Ik zou hem vergeten. Kijk hoe hij je behandelt.

-

Hij heeft het uitgemaakt dus dan heeft het toch geen nut meer om door te vechten?

Het is zonde, moet ik toegeven, maar het enigste wat ik zou doen is hem vergeten en je dus over hem heen zetten. Ik weet hoe je je voelt, je kan zo’n persoon echt niet negeren aangezien je nogal gek op ze bent (zo voelt/voelde dat voor mij meestal). Ik zou je aandacht geven aan andere mensen, vrienden of vriendinnen en misschien wel een nieuwe jongen? Who knows.

Je bent meer waard dan zoiets. Zo hoor je niet behandelt te worden. Hoe moeilijk het ook is, vergeten, zoals de rest al zei. Dat kun je het beste doen door al het contact met hem te verbreken. Dus nummer verwijderen en blokkeren etc. Dan gaat het sneller anders is de verleiding groter om contact te zoeken. Succes !

Als hij de ware is had hij je echt niet gedumpt. Ik zou m gewoon vergeten.

dit.

Bedankt meiden… ik ga me best doen XOXO :hugs:

Verspil je tijd en energie niet aan een jongen die blijkbaar niet genoeg om je geeft om je iets van zijn aandacht te geven. Ga nooit achter een jongen aanlopen. Ik ben dan misschien wel heel erg oldschool maar ik vind dat een jongen jou moet overtuigen dat hij de gene is waar jij bij wil zijn en niet andersom!