Help tips nodig! (over boys)

Heee…
Ik en mijn vriendin vinden beide een jongen heel leuk, niet dezelfde hoor!
Het probleem is…Hij kent mij niet…
Bij mijn vriendin kent hij haar wel, maar nog nooit gepraat. en is even oud.
Bij mij… hij kent mij niet en is anderhalf jaar ouder.
Die van mijn vriendin kijkt haar altijd aan.
Die van mij ook.
Wij hebben echt tips nodig!!
We zijn benieuwd naar jullie reacties.
En hopen dat we er wat mee kunnen!
Please snel reageren…!
X. van ons

Zorg dat hy je leert kennen, loop een keer per ongeluk tegen hem op ofzo.

en zorg dat hy jou gaat zien, kom hem toevallig heel vaak tegen, zoek uit wat voor sport hij doet enz.

bedankt voor je reactie…
Maar dat weten we allemaal al en ik ben al heel vaak per ongeluk tegen hem aangebotst…of door een duw van mijn vriendin.!

stap anders op hem af. maarja dat durft niet iedereen. Maar dan weet hij wel meteen wie je bent enz.

heeeyy ik zal de eerste zijn!!!
wat dacht je van het goeie ouwe versieren?? kijk hen nét iets langer aan dan je normaal zou doen!!
en als hij langs komt of jij langs hem, lach naar hem , jongens kúnnen dan een beetje week vanbinnen worden! tenminste als hij je ook leuk vindt!!! :ok_woman: love is a gift zoals ze zeggen!! haha verder moet je (als je de moed hebt) op hem afstappen!!! en zeggen dat je hem leuk vindt!
verder is er ook nog het smsje, probeer aan z,n nummer te komen en sms hem!!! of stop een briefje in z,n jaszak(als je weet in welke klas hij zit) zit hij niet bij je op school??? dan moet je z,n adres opzoeken!!! en dan een briefje in de brievenbus stoppen! geen risico??? ga dan gewoon richt to face!!!
suc6!!! kuskus elviraaaaaaa

msn regelen werkt altijd goed, gewoon via iemand anders
of anders gewoon af en toe naar hem kijken enz,
en gewoon met hem praten, heb lol met hem!
vroeger was ik ook altijd bang enz en hield ik verlegen me mond
maar nu maak ik gewoon grapjes met jongens en praat ik veel.
dat is zoveel leuker en beter en je word echt maatjes met ze en daarna vinden ze je vaak leuk…
of soms gelijk als ze je zien ligt eraan :grinning:

ik vond ook iemand leuk die mij niet kenden …
:stuck_out_tongue: ik zij het tegen me vrienden en die gingen naar hem toe met mij samn en zijden ze vind jou lekker mag ze je msn … :stuck_out_tongue:
toen kreeg ik zijn msn …

dus vraag zn msn ofso ?
zeg dat je hem knapt vindt ?

Zeg tegen hem hoi ga praten ofso
aangemaand kennis te maken …

[nohtml][b][message=3317970,noline]meisje0570 schreef op 14 januari 2009 @ 17:29[/message]:[/b] ik vond ook iemand leuk die mij niet kenden .. :p ik zij het tegen me vrienden en die gingen naar hem toe met mij samn en zijden ze vind jou lekker mag ze je msn .. :stuck_out_tongue: toen kreeg ik zijn msn ..

dus vraag zn msn ofso ?
zeg dat je hem knapt vindt ?[/nohtml]

Wow, dit is wel echt de beste manier om je zelf in slecht daglicht te zetten. Hoe oud ben je btw?

Ja idd!
Dat is echt dom(sorry dat ik het zeg)

zoek uit op wat voor sport hij zit, ga een x naar een wedstrijd kijken ofzo. kijk hem lang aan en glimlach, voeg hem toe op hyves, enz.

maar asjeblieft niet wanhopig doen en je vrienden laten zeggen ‘ze vindt je lekker’ want dat staat echt dom.

Okeee
Bedankt voor jullie tips!
zijn er nog meer tips?

jazeker!!! haha als je zn telefoon nummer of msn ofsow vraagt!!! dan kun je didgitaal praten!!! lol hea! :astonished: verder kun je ook een briefje in zn zak stoppen! of gewoon richt to his face op hm afstappen!!! haha verder heb ik niet veel suggesties goog luck! xxx elvira

uuuuhm sooooph…dat is tog niet kinderachtig?? omg :stuck_out_tongue: haha

Ik heb inmiddels zijn msn en ik heb hem op hyves.
(zo kwam ik dus ook aan z’n msn)
Maar hij doet heel kortaf op msn…
En nu hoop ik de hele tijd dat hij online komt…
Maar helaas nog niet…
Hij weet wel wie ik ben denk ik.
Dus ben ik eigenlijk best wel bang dat hij het tegen zijn vrienden gaat zeggen en dat ze op school naar me toe komen.

wacht anders even af…je hebt een begin gemaakt en dat is al goed…jij zegt dat hij weet wie je bent? nou dan heb je al een zéér goed begin!
en het hoeft niet allemaal meteen…anders komt het zo op je af allemaal…
het is lullig dat hij kortaf doet…maar dat kan altijd noeg veranderen.
al eens gedacht aan iets voor hem doen? bijv. hij vraagt aan jou ofadat jij voor hem even iets bij de congierge wilt nagaan wat bijvoorbeeld niet alleen voor hem handig is maar ook voor meer mensen…zo kom je bij hem in he daglicht te staan!
btw…het was maar een voorbeeld hea?!:stuck_out_tongue: good luck!
xxx elviraaaa

Je hebt nu een stap gezet, en je moet na elke stap even rust nemen, laat hem maar op jou afkomen; als dat niet gebeurd kun je altijd daarna nog contact zoeken, laten we 't zo zeggen; jongens zijn jagers en er is niks meer aan voor ze als je je aan z’n voeten werpt :stuck_out_tongue:
Je kan wel hoi zeggen in de gang ofzo, maar niet ineens overduidelijk in z’n leven verschijnen, later kun je dat wel weer doen natuurlijk.

Succes x

en als hij bij zijn vrienden staat dan?
ook erop afstappen?