help&tips enzo? :(

Ja, nja, ik denk erover om het er een keer in de auto over te hebben xD dan kan ze niet boos worden want ze moet op het verkeer letten hahaha xD

Naja, misschien moet je hem dát eens vragen. Waarom wil je niets omdat we zes jaar schelen?

hahaha slim idee:P helaas hebben wij geen auto:P

misschien wel een goed idee… ik durf alleen meestal niet zo goed aangezien ik bang ben dat hij mij zonder bedoelingen pijn gaat doen…

praat met de jongen zou ik zeggen.
of dat de enige reden is die hem tegenhoud of niet, enne of hij anders wel iets met jou zou willen hebben, of als je moeder het niet erg zou vinden.
als je bang bent om gekwetst te worden kom je er nooit achter.

zelfde situatie btw, ik heb ook geen idee wat mijn ouders er van gaa nvinden. ze willen hem iig wel ontmoeten als gewone vriend, dat is al wat.

maar je hebt het wel gezegd en dat is beter! Hoeveel leeftijdsverschil heb jij met hem dan?
mijn ma deed eerst al lastig over vrienden die ouderwaren dan 18 aangezien ik bijna alleen jongensvrienden heb… nu gaat ze er wel mee akkoord. &ze is nu ook wel gewend dat ik oudere vriendjes heb. toen ik 13 was was me ex 17 en de ander was ik 14 en hij 16/17… ik hoop dat ze dit ook okay gaat vinden…
iig als hij het ook echt wil. ik bedoel ik heb er niks aan als hij gaat liegen ofzo… en als ik hem dat zou vragen heb ik denk ik niet veel te verliezen toch? het is een logische vraag lijkt mij…?

ik ben 17 en hij is 21, dus wel wt minder leeftijdsverschil, maar je zegt nu dat het wel al veel vaker is geweest, dus vragen en dan aan je ouders gewoon eerst als vriend laten kennen, laten doorschemeren dat je hem wel leuk vind.

gewoon vragen & het proberen.

ja, ik denk dat ik eerst nog eens met hem praat… misschien dat hij het wel klote vind dat ik erover wil praten, maar ik wil toch niet blijven wachten op hem zonder zekerheid…
mijn moeder kent hem nog niet… sterker nog hij ziet er ouder uit dan hij is dus eigenlijk denk ik dat ze zal flippen… maar tis toch mijn eigen keuze/ervaring? ik moet toch ooit mijn eigen keuzes gaan maken en dit kan wel eens het begin zijn (:

ach rustig aan wennen zeg maar, dat je hem hebt leren kennen en hem aardig vind maar niet zo van ‘tadaa, mijn nieuwe vriendje je mag er niks van zeggen watn het is mn eigen keus’ :stuck_out_tongue:. en natuurlijk eerst met hem het erover hebben, kijk maar :slightly_smiling_face:

Met m praten is wel hzndig ja
Zo van wat ben jij eigelijk van plan?
hoe zie jij t voor je?
etc.

ik ga denk ik eerst een soort van klad maken wat ik wil zeggen en dan een brief/mail sturen zodat ik zekerheid heb…^^
khoop dat het goedgaat!

aaah, dit is zo herkenbaar! ik ben zelf 17, en had gezoend met iemand van 23. maar 2 dagen later zouden we op date gaan. hij smste de dag ervoor dat hij toch erg twijfelde over het leeftijdsverschil en dat we beter nog wat konden doen als vrienden. dit vond ik natuurlijk erg moeilijk. maargoed, wel gegaan. echt super ongemakkelijk!
toen, na anderhalf maand ofzo, was ik weer met hem gegaan. - ondertussen had hij alweer een vriendin gehad, maar dus toch weer met mij gegaan. dus ik dacht dat hij er goed over na had gedacht en het dus wel goed zat! de week erna samen wat leuks gedaan en het voelde zó goed!! maarja, na anderhalf week merkte ik het alweer, en hij bevestigde dus ook dat hij alweer twijfelde en we niet meer op die manier verder konden gaan. nu zijn we dus vrienden. maar ik mis hem nog steeds super erg.

pff- sorry voor het lange verhaal hoor! maar wel super fijn dat het er even uit is!

en, heb je al een klad? ^^

ik heb geschreven dat ik super veel van hem hou&mis enzo. en gevraagd waarom hij er zo mee zat en of hij dan ook wel echt om me geeft… ook dat mijn moeder er niet super veel problemen mee zou hebben en ik hem nooit zou “naaien” bij de politie ofzo…

iig. dit is kort samengevat & niet zo lief als in de brief maar het leek erop^^

hij antwoorde dat hij veel om me gaf maar het niet durfde omdat hij eerder een jong meisje had die hem wel “naaide”… nja ik wacht het denk ik maar af…

@OogieBoogieMan; lukt het met je ouders?

@ONLYIROCK ik snap het… het is ook super klote… ik ben bang dat ik hem ook nooit zou gaan krijgen en zowel dan pas over zo’n 5jaar ofzo… als hij dan nog om me geeft…

oke, sounds good!
nja, mn ouders, mn ouders… ik ben van plan vandaag of morgen eerst met hem te praten (waarschijnlijk ook via mail) want ik wil weten hoe serieus hij erover denkt. Of dat ik alleen een lolletje ben. Dit wil ik weten voor ik met mn ouders praat.

Slim idee!! Dan weet je iig waar je staat! Nou, ik laat het er maar bij zitten voorlopig:P ben’t wel ff zat met al dat gezeur steeds :stuck_out_tongue:

.