Help! TI-84 Plus

ik heb dus een GR (grafische rekenmachine met usb) maar ik weet nog niet precies hoe die helemaal werkt, ik heb wel een instructieboekje maar daar kan ik niet alles in vinden dus ik dacht misschien weet iemand het hier…
ik wil dus een tekst bestand van me pc op dat ding zetten maar ik weet niet hoe en of dat wel kan? je kan als het goed is ook dingen typen en dan opslaan op de gr (en dan bedoel ik niet met store) maar ook dat weet ik niet hoe dat moet, (wel hoe ik moet typen btw) ik weet hiervan wel zeker dat het kan want iemand uit me klas had dat ook gedaan… volgens mij is het met VARS ofzo?
weet iemand dit? help me please! ^^

Als het goed is staat het helemaal achterin je instructieboekje, dat vertelde een
jongen mij. Ik weet het zelf niet, sorry. Nou ja ik weet het wel maar alleen wanneer
ik het doe. Om het zo te vertellen dan heb ik echt geen idee hoe alles heet (A)

Die grafische rekenmachine heb ik zelf ook, maar ik zet er nooit tekstbestanden van de pc op ofzo, dus daarmee kan ik je helaas niet helpen.
Met andere dingen misschien wel, weet niet of dat 't enige is dat je wilde weten ofzo

Ik probeer nu al 3 jaar met dat ding te werken, en ik weet nu net hoe ik de grafiek zo kan maken, dat ik hem ook daadwerkelijk zie. Dus nee sorry ik denk niet dat ik de persoon ben die je kan helpen :wink:

http://www.linkkabel.nl/tutorials/notefoliocreator.htm

Als je dat allemaal doet, werkt het ^^
Het is alleen de eerste keer zo veel werk hoor :wink:

het is me al gelukt! :grinning:
met idd notefolio maar dan van een andere site, maar toch bedankt ^^
kheb nu me scheikunde formules erin staan :angel: :kissing:

hahah handig XD

ik snap zelf niks van die rekenmachine

als het goed is moet er ook allemaal hulp in je normale wiskunde boek staan, sterker nog, je docent moet je het allemaal leren.
(snapt er nog steeds de ballen niet van =p)

Up, ik heb een vraag, ik wil nu een formule erin zetten, ik heb hem nu ingetypt, maar hoe kan ik hem dan weer bekijken, of moet ik hem opslaan, hoe zit dat?
(Ja, dit is voor het eerst dat ik hem gebruik, ghehe)

je moet hem niet opslaan, hij blijft er vanzelf instaan denk ik ;d