help telefoonprobleem

Ik zat dus gewoon muziek te luisteren via mijn telefoon (SAMSUNG GALAXY S PLUS) opeens viel die uit, en nu wilt hij niet meer aan!

wat moet ik doen :frowning_face:((((((

[i]titel niet volledig in hoofdletters

hopen dat ie weer aangaat

Misschien opladen…

Opladen, batterij er even in/uit doen, op het reset knopje drukken.

Daarnaast mag je je topic titel niet in hoofdletters zetten en heb je je topic in het verkeerde subforum gezet.

+ Titel mag niet in hoofdletters.

1. Dit hoort niet bij fotografie.
  2. Topic titel mag niet in hoofdletters.

ja sorry wist ff niet waar k hem moest zetten,

opladen lukt niet omdat hij helemaal niet aan gaat.

bat in uit gegaan gebeurt niks

Wij zijn geen technicussen ofzo en je hoeft je topictitel niet in koeienletters te doen.

Opladen, batterij eruit halen en er weer in, verder is er niks dat je kan doen.

Zeg ik dat dan, er zijn genoeg mensen die wel willen helpen, hou je domme reactie is bij je, wie zegt tegen jou dat je moet reageren?

Degene die hier dom bezig is ben jij. En met dit soort opmerkingen zorg je er alleen maar voor dat niemand nog een normale, aardige reactie gaat plaatsen.

doei.

Welkom op girlscene en waarschijnlijk ook weer vaarwel na deze reactie :’)

Misschien is googelen handiger dan hier een topic maken in hoofdletters en in het verkeerde board.

Dom bezig? ik stel gewoon een normale vraag, mag dat niet ?

Je krijgt toch ook normaal antwoord? Dus waarom dan lopen bitchen?

Ontopic; Als hij het na de batterij in- en uithalen en opladen niet doet, moet je even langs een elektronicazaak ofzo!

Heb je al geprobeerd hem aan je pc aan te sluiten?

Jaa, dan gebeurt er ook niks helaas :S

je stelt een vraag over je mobiel in een fotografie board, dat is dom ja.

Je bent een beetje vervelend.

Je zit op een forum, logisch dat er mensen gaan reageren :")
Hou jij je eigen domme reactie maar bij je, ik geef je toch nog een oplossing of niet? Het is gewoon zo dat wij je waarschijnlijk toch niet kunnen helpen en je je telefoon ergens heen moet brengen waar ze hem kunnen maken, klaar.

Wat is dat toch altijd met die nieuwe GS’ers die direct zo bitcherig reageren op reacties op hun topic :’’)

:’)

OT: Opladen of naar de winkel brengen.