Ik heb gisteren denk ik iets gegeten wat nog niet goed klaar was, & nou blijft me maag alleen maar grommen. & ik moet zo naar school en het lijkt me best genant als iedereen dat hoort. dus please tips tegen een knorrende maag???
ik drink altijd een flesje water en eet er een appel bij, zit je ook gelijk vol. ^^
heb je niet onbewust honger?
gewoon even een broodje eten
Daar krijg ik juist honger van en blijft het knorren :'3
Ik heb dat eigenlijk nooit als gênant ervaren. Iedereens maag doet dat.
als ik een knorrende maag heb (naja dit geldt eigenlijk meer voor knorrende maag door honger) neem ik altijd een dextro. dan stopt het bij mij ;p kwam ik vorig jaar tijdens de examen achter omdat ik van de spanning niks kon eten, maar wel honger kreeg en dus een knorrende maag.
water drinken en anders gewoon een koekje nemen.
Melk helpt vaak goed tegen dingen die je hebt gegeten waar je niet tegen kan
eet iets waar maag langer mee door kan waar wel goed vol van zit
dat knorren is niet je maag… dat zijn je darmen die zich reinigen.
Het is de spier die op de scheiding van je maag en je darmen zit en eens in de zoveel tijd open gaat om eten van je maag je darmen in te laten. Er komt dan geluid als er geen eten is dat naar je darmen doorgegeven kan worden, en dat echood door je buik en zorgt voor het knorrende geluid en dat knorgevoel.
Ik vind het altijd zo verschrikkelijk als mijn maag gaat knorren. Ik kan daar echt niet tegen, vind het enorm genant. Terwijl dat als het bij een ander gebeurd het totaal niet erg is.
Mijn buik knort ook altijd tijdens de laatste les voor de pauze, echt zo gênant!
Weet iemand wat je er tegen kunt doen? Ik druk dan altijd keihard op mijn buik maar dat werkt niet echt -____-
En ja inderdaad, bij een ander vind ik het ook niet erg, maar bij mezelf… ulgh
Water drinken ^^
hahahahh heb ik ook johh maar het boeit me niet