Help te dik

Hey mensen, (ik weet niet of ik bij het goede forum zit maar ja toch ff me verhaal doen)

Ik ga volgende week met school waterskieën. Nou ja je zou denken leuk. Maar dat is dus met een groep. Waar in perfecte meisje zitten perfecte strakke platte buik. En van die jongens die alleen maar naar meisjes kijken. Ik zelf ben dik. Ik ben gwn lelijk. Ik ben 52 kg en 156 dik dus. Me buik is heel rond en blubberig. Ik wil het der af. Maar ik weet niet hoe. Ik kan gwn niet van al dat lekkers afblijven.

Xx a girl Who needs help😓 Ps: ik ben 12

Niet stressen, het zal mensen echt niet opvallen. Daarnaast is je bmi gewoon prima, dus te dik ben je niet. Ik kan het best begrijpen dat je onzeker bent over je buik, maar sommige dingen heb je nu eenmaal. Probeer alsjeblieft niet af te vallen want dat is helemaal niet nodig.

je bent niet dik, waar ik me wel zorgen maak is dat je zo onzeker bent.

Als je zo bezig bent over jezelf, komt het zoiezo niet goed. Je zit vollop in de puberteit, net hetzelfde met alle andere klasgenootjes van je.
maak gewoon plezier meid! Puberen is al moeilijk genoeg :wink:

Dit ja + je bent nog maar 12. Je lichaam gaat nog genoeg veranderingen ondergaan.

Alsjeblieft niet gaan afvallen, ten eerste heeft het geen effect meer voor volgende week en ten tweede ben je nog in de groei. Daarnaast heb je een gezond gewicht, zoals kopjechino zegt.