help, stinkende borstel!

heey meiden,
ik heb sinds een tijdje het probleem dat mijn borstel (die ik voor mn haar gebruik) naar oud water stinkt. Het is geen prettige geur en ik zou graag tips willen hoe ik mijn borstel schoon kan maken zodat hij lekker gaat ruiken! Ik heb zo’n soort borstel: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2B8UPLUuPfN8hvLJVHR4V5vLLBnnhQm_qnPJGydYwwPxX9csZ&t=1 maar dan met van die plastic ‘pinnen’.
Alvast bedankt!
xxx

iemand :face_with_raised_eyebrow:

kan je niet gewoon een nieuwe kopen xD

Waar ruikt oud water naar dan?
Maar misschien even in een sopje met was/afwasmiddel.

^^ Ik weet niet hoe lang je hem hebt, maar misschien word het inderdaad tijd voor een nieuwe ? :")

^^ Ik weet niet hoe lang je hem hebt, maar misschien word het inderdaad tijd voor een nieuwe ? :")

ik doe mijn borstel meestal even in heel warm water laten weken.
werkt prima bij mij :grinning:

Nu vraag ik me af waar oud water naar ruikt, haha.

Als ie geheel van plastic is kan je hem wassen in een sopje. En anders is het tijd voor een nieuwe

gooi 'm weg, koop een nieuwe?

dubbelpost x 5 :slightly_smiling_face:

Ja haal gewoon een nieuwe… is maar een paar euro.

misschien omdat je hm nat hebt gemaakt je borstel en dan gaat het rotten… had ik ook een keer gehad.
maar koop een nieuwe en dan moet ie heleamal van plastic zijn dan heb je dat niet

in iedergeval heb ik dat nu nooit meer

niet weggooien , das normaal met een plastic borstel die je dagelijks gebruikt, heb ik ook. (: een keer of 2 in de week uitwassen met zeep en warm water. Of anders gewoon een niet-plastic borstel gebruiken.

haha dankje allemaal!