help stijl veranderen

Hoi ik heb tips nodig wat betreft stijl veranderen
Mijn moeder koos altijd in wat voor kleding ik liep want zij betaalt want zelfs heb ik nooit geld mogen verdien want ik altijd aan kreeg waren normale broeken shirt en best een sneakers maar zelf hou ik meer van rokjes jurkjes en hak schoenen
Nou wil ik langzaam aan mijn kleding aangaan passen maar heb niet echt veel te besteden en weet ook niet wat voor items ik moet kopen ik hoop dat jullie tips hebben
Groetjes Lisa

Als je niet veel te besteden hebt hoef je toch ook niet in één keer je hele stijl om te gooien?
Je kunt een keer een leuk rokje kopen. Die kun je combineren met shirtjes die je al hebt. Als je een keer wat meer hebt koop je een leuk paar hakken.

Ik weet niet hoe oud je bent? Je kunt het er ook gewoon met je moeder over hebben. Dat je nu ouder wordt en een keer wat andere kleding wilt.

Ik ben 17 bijna 18 maar met mijn moeder valt niet te praten ik heb dit al eens eerder geprobeerd maar het is zelf zo erg dat als ik eerder dan voor mijn achttiende verjaardag gaatjes zou laten prikken ZE met het huis uit zou zetten en nu word ik bijna achttien en waarschijnlijk als ik thuis wil blijven wonen mag ik nog steeds geen gaatjes naar zelf ik helemaal geen geld

Ik denk dat je met 17/18 wel oud genoeg bent om een bijbaantje te hebben, gebruik een deel van dat geld om kleding te kopen.
Verder kan je oude kleding verkopen en van dat geld nieuwe kleding kopen.

Verder praat met je ouders erover als volwassenen. Geef duidelijk aan dat je heel dankbaar bent voor de kleding die je ouders hebben gekocht maar dat je graag ook zelf nieuwe kleding wilt kopen.

Oh wauw 17/18. Is kleedgeld geen optie?
Ik weet niet wat voor stijl je graag zou willen, maar als het een beetje normaal is dan zal ze het niet heel erg vinden toch?
Zou zeker een goed gesprek met je ouders aan gaan. Beetje vreemd dat zij nog voor jou gaan beslissen wat je draagt. Tot op een zekere leeftijd snap ik het nog. Alleen uiteindelijk moeten ze je toch de kans geven om jezelf te ontdekken. Mijn moeder was ook not amused toen ik meer richting de alternatieve kant begon te gaan, maar ze begreep wel dat ze me niet kon verbieden om me te kleden zoals ik zelf wilde.

Ben je echt 17?

Tip #1: Gebruik interpunctie…

Wow, waarom heb jij geen bijbaantje dan? Kun je gewoon lekker je eigen kleren kopen. Ik vind het best wel gek als jou moeder nog steeds kleding voor je koopt, het is heel begrijpelijk dat jij nu je eigen stijl wilt ontwikkelen. Maar ok, als zij kleding voor jou koopt kunnen jullie ook een keer samen gaan shoppen?

ik zou idd een bijbaantje zoeken, denk dat dat qua geld al wel veel helpt o:)