HELP Stiekem kleding besteld..

Hallo mensen,

Ik heb in oktober voor 250 euro stiekem kleding online besteld. Mijn ouders weten hier niks van. Nu kregen we vandaag een aanmaning, hebben jullie een goede smoes zodat het lijkt alsof het de fout van de winkel is? En dat de winkel de schuld op zich neemt? En ik dus niks hoef te betalen? Ik heb namelijk echt geen geld en als mijn ouders dan ben ik echt zwaar zwaar zwaar de klos. Ik weet dat het fout is wat ik heb gedaan en zal het dan ook nooit weer doen. HELP

Groetjes

Nee er is geen smoes, neem de verantwoordelijkheid voor je domme daad en zet je maar schrap voor de straf.
Hoe respectloos, voor 250 euro aan kleding bestellen van je ouders/als je het niet kan betalen.
Schaam je.

ze komen hoe dan ook er achter…

Ben je gek ofzo. Je kunt toch wel bedenken dat op één of andere manier die kleding betaald moet worden? Daar kom je echt niet onder uit.
Zeggen tegen je ouders en betalen die hap. Desnoods doe je het in delen, dat je ouders het voorschieten en jij ze terugbetaalt.

lol you stupid.

Ja precies. 250 Euro is niet zomaar even iets.

Als ik zo’n dochter krijg had k d’r aan t werk gezet alleen om dit terug te gaan betalen. Leer eerst de waarde van geld maar, voor dat je er mee gaat lopen gooien, en al helemaal als je het niet eens hebt, bah.

Haha wat had je in gedachte dan? Het niet betalen? Dan krijg je later weer een aanmaning

En dat de winkel de schuld op zich neemt?

http://media.tumblr.com/tumblr_mb94k2c8N81r50pfh.gif

Ik hoop dat een deurwaarder voor de deur komt te staan.

Dit is echt het belachelijkste wat ik ooit gehoord heb, zeg.
Je zult er hoe dan ook zelf voor op moeten draaien.

zucht

dom kind

Wat dacht je dan toen je het allemaal bestelde :flushed: ?
Ik zou het je ouders vertellen en de consequenties aanvaarden, had je maar niet zo stom moeten zijn. Hoe durf je ook de winkel de schuld willen geven, terwijl je WEET dat het je eigen stomme schuld is. Kan je dan wel met jezelf leven?

Lekker bezig zo.

Ik vind dat je zelf de verantwoordelijkheid op je mag nemen hiervoor. Waarom ga je in hemelsnaam voor 250 euro aan kleding bestellen als je het geld niet hebt? en helemaal belachelijk dat je de winkel voor die kosten op wil laten draaien…

Ik zou me echt ENORM schuldig voelen. Ik zou niet met zo’n leugen kunnen leven, want het is zeker geen kleintje. Mag je misschien overdreven van mij vinden, maar zo zie ik het wel.

Dit ook.

Maar je ouders dachten ook niet goh wat zijn er ineens veel pakketjes voor je?

Dumbest thing I’ve heard in a while. Ik denk dat je beter kunt opbiechten, en voorstellen om die kleren te verkopen zodat je je ouders een beetje kunt terugbetalen.

Ja, hier kom je niet meer onder uit. Je zal het sowieso moeten betalen, en al helemaal raar om te bedenken dat je de winkel de schuld kan geven…
Als ik jou was zou ik het je ouders alvast vertellen.

Dit is wel echt even mijn wtf-momentje van de dag.