HELP sportdag!!!omg!

oke de titel is ietwat overdreven maar toch…
ik heb maandag sportdag en dat is allemaal leuk natuurlijk voor mensen die conditie hebben, die kunnen sporten etc.

maar ik ben de enige van mijn klas die altijd (op alles behalve basketbal) net een voldoende haalt op gym.
mijn conditie is knudde.
en ik zit niet in de teams bij de mensen waar ik mee optrek.
en ik doe mee met touwtrekken(da’s leuk), kogelstoten:gaap:, en volleybal(dat was een 5). en dan heb ik ook tussentijden dat ik gewoon uit me neus moet eten omdat ik dus niet bij alles ben ingedeeld met sport, maar dan hebben mijn vriendinnen nog wel sportactiviteiten.

dus ik vraag jullie(beetje stom dat ik het zelf niet weet) hoe ik de sportdag doorkom. wat ik moet doen in die tussentijden zonder mensen waar ik mee kan opschieten, en ook hoe ik plezier kan hebben met sporten(want de mensen uit me team kijken vaak zo van ‘oh die is slecht zeg’).

en ik snap dat jullie vinden dat ik me misschien aanstel maar ik ben echt teringzenuwachtig als niemand me een beetje kan helpen.

ga dan gewoon niet…
of vraag of je kunt ruilen met iemand ofzo

Probeer er het beste van te maken. Als je de hele dag daar staat te mokken dat je niet goed bent in sport en je sportdag haat dan wordt het nooit wat.

Meld je ziek, ruil met iemand als dat kan, ga kijken bij je vriendinnen.

niet gaan zou ik zeggen. Of inderdaad je vriendinnen aanmoedigen.

ziekmelden is niets denk ik… want mijn gymlerares(+ degene waar je heen moet als je problemen hebt of je moet melden etc) weet dat ik niet zo weg ben van gymen volgens mij.
en mijn moeder is dan de hele dag boos op meXD.

maar ruilen mocht niet… en ik zal niet mokken(promise)…

(ff tussen haakjes, welk weer wordt het maandagXD, ligt aan het weer of de sportdag doorgaat of nie).
en wat zouden jullie in mijn plaats doen?

Spijbelen, want sporten is kut.
Maar dat raad ik je niet aan hoor haha.

kijk op internet :")
ik zou gaan, en het beste ervan maken.

Inderdaad :’)

het is maar een dagje, je zult er heus geen trauma aan over houden.

Maar als je gewoon zondag doet tegen je moeder alsof je je niet zo lekker voelt enzo, dan is het wat geloof waardiger als je maandag ook ‘nog’ ziek bent. Dan kan je moeder toch moeilijk boos op je zijn? (A)

ga gewoon niet.
oplossing = simpel

(ik weet dat het geen trauma wordtXD)
maar ik wil zélf ook niet echt spijbelen. want dat vind ik persoonlijk een beetje laag. ik bedoel volgend jaar heb ik wéér sportdag, dan kan ik er eg niet meer onderuit.
dus misschien nog wat tips?

Als je echt echt echt geen zin hebt: zeg dat je je niet lekker voelt en dat dus sporten niet zo’n goed idee is.

is dat zo ongeveer het enige wat ik kan doen? ‘ziek’ worden
(‘of gaan’ zegt een stemmetje in mijn hoofdXD)

Ik ben dit jaar ook niet gekomen, en vorig jaar geloof ik ook niet. Who care’s?

Dat stemmetje herken ik trouwens wel! :stuck_out_tongue:
Maarja, het is erger als je niet komt opdagen als je een belangrijke presentatie moet doen dan voor een sportdag…

nah je kunt binnen 2 dagen geen conditie meer krijgen maar dat zal je zelf ook wel snappen haha. maar wat wil je eigenlijk dat wij voor je doen? neem je ipod mee, ga kijken bij vriendinnen, ga naar huis als je klaar bent en je vriendinnen nog moeten sporten, ga mensen smsen of zonnen hahaha naja, ik denk dat je jezelf er doorheen moet slaan. ik zou me iig ziekmelden ;p