HELP SOS PIJPEN IMPORTANT PLZZZ

wat zal ik in het vervolg moeten doen?
  • hem hard neuken
  • hem pijpen
  • uitmaken
  • piemel afbijten
  • niks doen en gewoon laten

0 stemmers

Ik heb een jongen ontmoet en we hebben nu al een half jaar verkering, hij wil dus verdergaan., maar dat wil ik niet. Ik vertelde dat ik het niet wilde… en opeens sloeg hij me, ik wist niet wat me overkwam. Hij zei dat hij me weer zou slaan als ik hem niet zou pijpen. dit is de ergste ervaring van mijn leven, en ik hoop dat jullie er niet te hard op zouden reageren. ( Ik heb hem btw wel gepijpt, was best lekker :cold_sweat: ) Later spraken we af en hij deed alsof er niks was gebeurt, hij gaf me gewoon een zoen en we begonnnen te kletsen. ik werd super boos op hem en maakte het uit. als ik ooit nog iemand moet pijpen bijt ik zn lul eraf. Dit is mijn verhaal en het is echt gebeurt. Groetjes Kayla :beer:

Ik heb niet eens zin om het te lezen na die schreeuwerige titel, je gaat toch niet dood ofzo

Nou yay. En sluiten maar.

Het komt zo ongeloofwaardig over. Gefeliciteerd! Dit was het idiootste bericht van de dag.

nu moet ik heel hard huilen want ik vroeg om niet te harde berichtjes :bored: :bored: :bored:

juist ja, slotje

oke… bedankt

:upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: ik :upside_down_face: ben :upside_down_face: :upside_down_face: e :upside_down_face: ige :upside_down_face: n :upside_down_face: :upside_down_face: l :upside_down_face: ij :upside_down_face: k :upside_down_face: wel :upside_down_face: :upside_down_face: bli :upside_down_face: j :upside_down_face: et :upside_down_face: ju :upside_down_face: l :upside_down_face: ie :upside_down_face: :upside_down_face: e :upside_down_face: :upside_down_face: act :upside_down_face: i :upside_down_face: e :upside_down_face: :upside_down_face: s :upside_down_face: xoxoxox :upside_down_face: x :upside_down_face: o :upside_down_face: :upside_down_face:

Er is een topic waar je heen kunt als je je ei kwijt moet.

Oh kind alsjeblieft. Ga je moeder pesten en verpest het forum niet verder met je stomme grappen die totaal niet grappig zijn.

Whut.

Nou, mocht dit echt zijn:

Niet te snel en niet te ruig. Het is een gevoelig orgaan; geen bezemsteel.

wauw stuur het naar dokter phil

Help? SOS? Je hebt het toch al opgelost? Snap niet dat je het niet meteen hebt uitgemaakt, maar uiteindelijk vond je het toch best lekker, maargoed.

Raar kind.

Ja en in een ander topic de tser uitschelden voor k…kind.
Je spoort zelf niet.

hahahahahahahaha

Seksvragen/help topic.