Help: Sollicitatiegesprek!

Hoi ik heb HEEL SNELhulp nodig, ik heb over ongeveer een uur een sollicitatiegesprek bij een bakker. Ik zit in mijn hoofd met de vraag: Waarom wil je hier werken? Ja, de voornaamste reden is dat ik geld wil maar dat kan je niet zo zeggen vind ik. Hoe kom ik netjes en interessant over zodat ze mij aannemen? Waarom wil ik DAAR werken en niet verderop?

Aubbbb help mij!!!

Topictitel mag niet in hoofdletters.

Maar verzin een mooi verhaal. Dat je zo van de geur van versgebakken brood houdt, dat het je leuk en afwisselend werk lijkt, dat je altijd al gedroomd hebt van een baan tussen de koekjes, dat je later banketbakker wil worden. Niet gaan liegen, maar denk gewoon: wat heeft een bakker voor leuke werkaspecten wat ik in een supermarkt oid niet zou hebben?

STERKTE MET JE GESPREK

BEDANKT

Oke, ik heb ongeveer dit, ik ga het wss toch niet precies zo zeggen maar ga het wel een beetje in mijn hoofd stampen:

Ik heb het altijd al leuk gevonden om met brood en dergelijke te werken. Dit is voor mij de kans om mijn werkervaring te kunnen starten, en ik zou graag deel uit willen maken van het team. Het lijkt mij fijn om mee te kunnen helpen met het groeien van het bedrijf.

Alles is echt waar!!!

Misschien iets van dat je er veel wilt leren en werkervaring wilt opdoen?

En succes vanmiddag!

Als je dat erbij zegt word je zeker aangenomen

WAAROM ZO GROOT. Dat ga ik even aanpassen.

hahahahahah

Ja denk t ook. Dus niet. Ik ga het gewoon op mijn eigen gevoel doen en hopen op het beste :open_mouth:

Waar was dat topic dan voor nodig :’)

Hahahaha

HEY HOE GING JE GESPREK