Gisteravond heb ik op mijn rechterborst een aantal kleine wondjes ontdekt. Ik heb echt geen idee hoe dat er komt en wat het is. Ik ben alleen maandag naar het twiske gegaan,maar zover ik weet is daar niks gebeurt. ik ben niet in het water geweest alleen met mijn voeten, en ik heb alleen maar gewandelt en op mijn handdoek gelegen. Heeft iemand enig idee wat dit is?
misschien open gekrabt? of gewoon allergische reactie op iets. als je het niet vertrouwd dokter
ik zou het niet weten!?
upje dus!
hé dat heb ik precies op mijn been
hoe lang heb je het al? Ik denk dat ik het nog een weekje aankijk en anders ga ik idd naar de huisarts…
Zou het niet door de zon kunnen komen? Ik had dat vorig jaar in kroatie ook op mn onderbenen…
…
ik had dat ook eerst op me arm
dat is niks want dat gaat over
Misschien een beetje geirriteerd door je BH als je zweet ofzo ?
kan ook allergie zijn ?
hmmm, dit heeft mijn broertje nou ook op zijn rug hij is ermee naar de huisdokter geweest…
en het gaat vanzelff wel weg
het heet trouwens gordelroos
ik heb dat op mijn voeten (een klein rondje met allemaal rode stipjes), maar dat heb ik kapot gekrabt!
Ik had het ook, kwam door de wasmiddel. Vraag of je moeder een andere kan gebruiken. Kijken of het helpt.
even een off topic woon je in zaandam note me ff dan wil ik weten wie je bent:P
maar dat kan allergie zijn iets in het gras of een beestje…
ik had dat ook ( op m’n kont )
en na een maand is het eindelijk weg.
Mss is het een verkeerde stof in je bh?
want ik ben andere stoffen gaan dragen en nu is het weg
succe
Het lijkt op eczeem. Gewoon eventjes naar de dokter gaan voor een zalfje, en proberen erachter te komen waardoor je het hebt gekregen ^^
Als je nog een weekje wacht, zal ik maar hopen dat het niet erger word.
nu 3 dagen, het is nu paars geworden bij mij!
een woord; huisarts
Tis Gordelroos