Help slachtoffers van Cyberpesten!

Ik heb deze topic aangemaakt om kinderen te helpen die gecyberpest worden.
Nog elke dag worden er op hyves kinderen gepest door middel van hatende krabbels te sturen, en bewerkte foto’s van klasgenoten op hyves gezet, met als onderschrift : ik haat dit kind of vermoord haar. Op deze topic kun je bijvoorbeeld zo’n foto melden, van bijvoorbeeld een vriendin die gepest word. Met z’n allen kunnen we dan op de niet ok knop klikken, of tegen die mensen zeggen hou er mee op ofzo. Dus voel je vrij om hier het cyberpesten te melden, zodat alle mensen die deze topic lezen kunnen helpen!

Stop cyberpesten!

DIT topic*

dit is nou goede topic stop het cyber pesten

Waarom verwijderen die kinderen hun Hyves dan niet…

Geen idee, maar ik heb het echt in hele erge vormen gezien bij een vriendin van een vriendin van mij. Toen gingen ze met z’n 5-en haar hele krabbel-box vol haten.
met krabbels als : haha, de hele school haat je nu & nu heb je onze hele gang achter je aan, losertje…

Ik heb ze ermee geconfronteerd op hyves en toen zei zo’n bitch : ja, wij pesten en we zijn er trots op!
Echt vreselijk.
Meld het cyberpesten hier maar, in ieder geval ik zal die cyberpesters weg proberen te jagen , samen zijn we sterk!

Goed topic. Up.

cyberpesten gaat heus niet de wereld uit als je een foto meld.

wel als je iets van het pesten zegt, en als iedereen van dit topic dat zou doen bij 1 geval, dat zou je iemand daar echt heel erg mee kunnen helpen…

erg fijn dit topic, maar er is vanochtend nog zo’n topic aangemaakt over pesten dus lijkt me beetje onnodig.

Dat is een heel ander topic lijkt me.

upje

Dit soort kinderachtige praktijken hebben er dus ook voor gezorgd dat ik geen hyves meer heb :’).
Zielige bende daar, 13-jarigen die elkaar een beetje lopen af te katten terwijl ze in real life hun mond niet durven open te trekken :’)

Het is een druppel op een gloeiende plaat,

Ach ja het is een begin. : )

upje

Ik denk niet echt dat je hier veel mensen mee kunt helpen maar het is natuurlijk altijd handig als mensen hun verhaal kwijt kunnen.