Help single opnemen

Ik ga dus zaterdag een single opnemen, wel gewoon voor de gein dus niet professioneel ofzo

nu zit ik erg te twijfelen over het liedje ik wou graag ave maria van beyonce doen, maar veel vnden dat gene leuk liedje, nu vraga ik aan jullie welke vindne jullie leuker/beter

ik wl ze graag verzenden via hotmail! want ik weet niet hoe ik het filmpje moet uploaden via youtube lukt niet, klinkt raar via mail maar het lukt me steed niet :frowning_face: dus stuur dan aub je email in ene prive bericht zodat ik het kan sturen!

Het gaat erom dat jij het leuk vind.
Als je een liedje gaat zingen die naar jouw mening afgrijselijk is, dan kan je er geen écht gevoel in stoppen.

ja ik vind ze allebij heel leuk, en ik ben echt iemand die nooit kan kiezen haha

Even oefenen, en je voelt vanzelf welk liedje beter is, voor de 2e vraag weet ik geen antwoord.

ja dat klopt haha, daarom hoop ik dat ik de liedjes aan mensen kan later horen wat hun beter vinden

Via Hotmail is niet zo evident, ik zeg het je maar, grote bestanden duren lang om op te laden en vervolgens zegt ie soms ook nog eens dat het niet kan verzonden worden omdat het een te groot bestand is.
Voor op Youtube een filmpje te kunnen zetten moet je een account hebben of, je kan je aanmelden met je Googleaccount. Daarna ga je naar http://upload.youtube.com/my_videos_upload (of klik je op Uploaden naast de zoekknop bovenaan, rechts van Bladeren)…
Van liedje kan je trouwens een liedje nemen van Oh Land, Bruno Mars, ed. Ik weet nu niet precies een liedje. Je kan ook een onbekend liedje van Adèle nemen ofzo.
xx

ja dat probeerde ik, maar ik heb het zeg maar opgenomen met geluidsrecorder, en omdat ik gene beeld heb kan je het niet uploaden op youtube, daarom dacht ik via hotmail wel

ik weet niet of het mag hier op girlscene (emailadres plaatsen) maar als mensen het voor mij willen beoordelen kunnen ze een mailtje sturen naar anne_lutte@hotmail.com
ik zu daar heel blij mee zijn!

Zo’n slight-video kan je maken met Windows Media Player geloof ik.

maar vinden jullie het liedje van beyonce- ave maria ouderwets??

Ik vind het wel mooi eigenlijk, maar je moet doen wat je zelf leuk vindt.

Nee. :3

Nee, ik vind het heel mooi. En de versie van Celine Dion vind ik ook heel mooi. =)

bedankt :grinning:

ik ga waarschijnlijk dan gewoon dat nummer doen!!
ik zal morgen nog even kijken of ik ze toch ergens kan uploade

Succes! (: