help sims 3 downloaden!

Jaa ik heb er 3 open staan. 2 van piratebay en 1 van btjunkie…maar ze hebben keiveel seeds, maar op een of andere mannier heeft die maar een snelheid van 1-10 kb, en is nu een half uur bezig en nog steeds 0%

heeft misschien iemand een goede,werkende???

ik heb gelezen dat je sims 3 download je pc naar de klote gaat… omdat er te veel virussen in zitten… ik zal het gewoon niet doen straks is je pc de lul…:open_mouth:

Ik ben ook opzoek, dus upje.
Als iemand een goede heeft, kan die dan de link geven?

gewoon ff met de virusscanner er door crossen

Me broer heeft hem ook gedownload, alleen ik heb geen idee hoe en hij is niet thuis :blush:
Dus upje voor jou.

ik zit al op 13 procent, ik doe het met azureus via piratebay.

maar als je het download krijg je toch niet alles? die uitbreidingen enzo. dan is het makkelijker om te kopen , ook vanwege de virussen. wanneer komt the sims 3 uit in nederland?

nee, de uitbreidingen moetje ook weer apart dowloaden, nee is niet makkelijker haha, gewoon even virusscannn. ik geloof 4 juni dat hij hier uitkomt.

sims 3 komt 14 juni uit (A) op mijn verjaaaardag :stuck_out_tongue: sweet 18

maar een virus scanner helpt echt niet… en het hele spel werkt als hij EINDELIJK klaar is toch niet… dus ik zal gewoon die 3 weekies nog wachten…

hij komt 4 juni al uit hoor. Ik wou eerst gewoon wachten tot ie in de winkels lag, maar nu ik weet dat andere mensen hem hebben wil ik hem ook :relieved:

ben hem nu dus ook aan het downloaden, maar bij mij is ie al net zo sloom. Heb al verschillende geprobeerd maar ze zijn allemaal langzaam.

dus ik denk dat het gewoon afwachten wordt :frowning_face:

Raar, mijn vader heeft een legaal (oke, illegaal maar hij betaald ervoor) programma en daar staat ie nog niet op terwijl dat programma juist op alles voorloopt (en virus vrij is!). Dadelijk toch nog maar es vragen. Ik denk dat sims 3 downloaden sowieso erg lang duurt omdat het bestand gewoon heel groot is en er niet zoveel mensen zijn die het downloaden lijkt mij.

Ik wil hem ook wel downloaden, heb ook utorrent enzo. Maar als de download eenmaal klaar is, dan lijkt het mij sterk dat je hem meteen kan spelen?

op dit moment downloaden juist veel mensen hem, dus zou ie sneller moeten zijn…

merk er alleen niks van.

En je moet hem eerst installeren en dan met een of ander programma nog iets anders doen, zodat je hem zonder cd kan spelen (maar dat lukt mij nooit. Hoop dat het nu wel wil :slightly_smiling_face:) En dan kan je hem wel meteen spelen lijkt mij… :slightly_smiling_face:

Ja zoiets had ik al begrepen, een vriend van mij heeft dat ook een keertje voorgedaan (en ik dacht, ‘dat onthou ik wel’) maar was nog best wel ingewikkeld! Heb ook geen flauw idee meer hoe dat programma van een ‘onzichtbare schijf’ heet ofzo.

deamon tools ofzoiets :slightly_smiling_face:

klopt je maakt een onzichbare schijf aan…dat kan met het programma deamontools…

hoe moet je hem downloaden?
kan iemand dat even uitleggen hoe je dat zegmaar precies allemaal doet, waar je het vindt, en hoe het dan moet enzo?
x

hierboven: via een download programma :stuck_out_tongue:

en ik ben nu al 6 uur bezig, en hij is al 5,9%
gaat ongeloooflijk snel !!!

maar dat is gewoon bij spellen hoor, btw. het doet altijd sloom. maar nu nog hopen dat ie het doet, bij al die “dagen” geduld.

je moet ook alleen downloaden, die virus vrij zijn. dat staat beschreven bij de download. en als het niet staat, virusscan je hem even :stuck_out_tongue:

Ja! dat heeft me broer, zo’n betaald programma iets met amazon ofzo heet het.