HELP Sims 2 slaat niets op

Ik heb gisteren de Sims 2 gekocht en ik hem hem vandaag voor het eerst gebruikt. Ik heb Sims 2 vroeger ook heel veel gespeelt. Maar toen heb ik hem gedownload van een vriend gekregen en die deed het niet helemaal naar behoren.

Ik heb er vandaag uren werk ingestoken, nieuwe buurt gemaakt, huis gebouwd, familie gemaakt etc. Wilde het nog een uurtje spelen, maar ALLES is weg. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Want op deze manier heeft het geen nut om het spel te spelen…

#Sorry, ik zag na het maken van dit onderwerp pas dat er een algemeen Sims topic is. :cold_sweat:

Misschien ligt het aan je computer? Denk niet dat het aan de cd zelf ligt want ik neem aan dat je de originele gekocht hebt?

Hoeveel geheugen heeft je PC nog over? Voor de sims 2 moet je minimaal 6 tot 8 GB overhouden.

Ik heb meer dan genoeg geheuge nop mijn laptop, daar kan het écht niet aan liggen. Ik heb de orginele cd gekocht ja. Ik heb hier nog express gecontroleerd of mijn laptop dit aan kan.

http://simshelp.nl/Algemeen/geschikt.html

Ik heb het gisteren nog even gespeelt om te kijken of hij het opsloeg en dat heeft hij deze keer wel gedaan. Maar dat waren wel geen grote dingen als een stad en een huis maken.

De cheats ken ik ja en ik heb heel zeker op opslaag geklikt. Bij de gedownloade versie die ik vroeger had deed de hele bouw functie het niet. En ik verzin altijd de belachelijkste namen voor een stad.

Schopje

Dadelijk kijken of hij alles opslaat. Maar ik kan nog wel wat hulp gebruiken.