help , shirt wijde mouwen (sport)

kan weg.

Zweten de anderen dan niet ook?

Kijk een bij Perry Sport, aktiesport, etc…

the coach misschien, footlocker? ;p

En een zwart shirt?

Als je gewoon een witte of zwarte strakke t-shirt aan doet dan zie je het ook niet dat je zweet.

voor vrouwen/dames?

iemand anders nog?

bij een wit of zwart shirt zie je het niet/minder snel. ik draag altijd een wit shirt tijdens het sporten (:

ja ik zwarte maar wit werkt dus niet met een paard. een zwart shirt is voordat je op het paard zit al vies. maar zwarte vervagen altijd zosnel . dus heeft echt niemand nog een idee waarje redelijke sportshirts kan kopen> anders is een mannenshirt ook goed die niet al te mannelijk is.

Als je tijdens het paardrijden andere kleuren draagt dan zwart, worden ze net zo goed ranzig. Paardrijden is gewoon geen vuilvrije sport. Daar kun je je niet op kleden (:
Ik draag tijdens 't rijden vrijwel altijd oude, donkere shirts. Dan heb je geen last van zweetplekken en het hindert ook niet dat 't shirt verwassen of vies wordt.

ja ik weet dat het sowieso vies word maakt ook niet uit. maar bij zwart valt het wel minder op :wink: snapje?
maar ik ben dus opzoek naar een shirt die er niet zijn ofzo? xd anders wist iemand at toch wwel?

Ik kan je de gewone basic shirtjes van de H&M aanraden. Die van 6 of 7 euro. Die zitten prettig. Ze hebben weliswaar geen wijde mouwen, maar doen absoluut dienst.

En anders kun je ook bij een ruitersportzaak langsgaan. Daar worden immers items verkocht die gemaakt zijn om in paard te rijden.

Ik draag altijd gewoon een polo?

waarom doe je niet gewoon een topje aan?
of mag dat niet met paardrijden, ik heb geen verstand van paardrijden ofzo.

Da’s toch vaak te koud (:

soms wel ja. maar je krijgt wel warm van paardrijden. :stuck_out_tongue: heb toch liever eentshirt.

zwarte shirtjes vervagen niet snel, dat ligt waarschijnlijk aan dat jij of wie dan ook de was niet goed doet…
sorry moest ik even kwijt:$

haha :stuck_out_tongue: dan heeft me moeder denkik geen goede wasmiddel.

Ik heb van die “oversized” shirts, maar dat is niet alleen bij de mouwen groot.
Maar overal.
Of je koopt gewoon zo’n echt sport shirt, met soort van kleine gaatjes erin, hoe leg je dat uit ? daar in zie je het zowiezo niet, als je zweet. Welke kleur dan ook.