Help! Seksprobleem ....

Hallo allemaal,
Ik heb een probleem waar ik me best wel voor schaam. Ik heb sinds een tijdje iets met een jongen, ik heb nu een paar keer seks met hem gehad maar elke keer als ik na de seks in me onderbroek kijk zit er bloed in… Dit gebeurt dus tijdens of na de seks. De eerste keer toen ik het met hem deed was dit nog niet het geval. Ik ben echt ontzettend bang en durf eigenlijk niet naar de dokter te gaan omdat ik te bang ben voor een slechte uitslag. Het was trouwens niet mijn eerste keer, ik heb al een keer eerder seks gehad maar verloor daar geen bloed, toen was het voor ons beide de eerste keer.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee of advies?
Voor zover ik weet en hij heeft gezegd heeft hij maar seks gehad met 1 ander meisje

bloeding is gewoon normaal, het wordt meestal veroorzaakt door je maagdenvlies dat kan scheuren. dit hoeft niet perse bij de eerste keer te zijn maar kan ook net zoals bij jou na een aantal keren gebeuren.
Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken.
dit moet btw in het seks enzo forum
xoxo

Ik heb hier een paar weken geleden ook last van gehad. Overigens heb ik al ruim 2 jaar seks, dus voor mij was het ook erg schrikken. Aangezien ik een lange tijd de pil achter elkaar door heb geslikt, waardoor je baarmoedermond erg gevoelig wordt, ben ik daar even mee gestopt. Ongesteld geworden en daarna weer begonnen met een nieuwe strip. Ik heb er daarna geen last meer van gehad.

Ik weet niet of je de pil slikt, maar daar zou het dus aan kunnen liggen!

denk je dat bloed iets te maken heeft met een soa ofz?
wat heeft bloed te maken met een slechte uitslag?? :S
bloed kan gewoon zijn dat je niet opgewonden genoeg was, het misschien wennen is en de wanden kleine scheurtjes krijgen.

rustig aan doen is de boodschap

Of misschien was zijn penis groter dan die van je eerdere seks partner, daar kan het ook aan liggen

Ik slik inderdaad de pil en heb hem ook doorgeslikt. Maar aangezien ik dat wel vaker heb gedaan en toen ook nergens last van had vond ik het een beetje gek… Maar bedankt voor je advies, misschien maar even uitproberen dan

Jaa dat was ook zo maar het was niet het geval dat ik er echt pijn door had, maar dat hoeft dus ook niet perse?

Ik had een beetje research gedaan op Google van wat de oorzaken konden zijn, daar stond veel op van inderdaad soa’s en baarmoederhalskanker. Vandaar dat ik een beetje bang was. Maar bedankt!

Van de pil heb ik geen verstand. Maar nu even rustig aan doen tijdens de seks. Misschien wat glijmiddel erbij pakken zodat het wat makkelijker gaat als je even niet zo nat bent. En als je het echt niet vertrouwd gewoon even langs de dokter gaan, die kijken er echt niet raar van op.

Dit topic staat verkeerd. Dit hoort bij seks en zo.