Help! Schoolfeest!

Volgende week vrijdag heb ik schoolfeest, en ja (helaas) moet ik vrijdag overdag ook nog naar school… en 's avonds is er dan het schoolfeest! En net als ieder meisje (denk ik) ben ik weer aan het twijfelen wat ik aan moet… en omdat ik tot zo laat na school moet heb ik niet zo veel tijd om haar en make- up te doen.
Dus nu vraag ik jullie hulp. Wat kan ik aan, ik dacht aan een spijkershortje met een grijze panterprint legging en dan een leuk shirtje of jasje is dat leuk?.. en het belangrijkste, ik ben niet zo goed met haar, heb half lang (iets langer dan mij schouder) haar, wat moet ik met mijn haar? En make-up nog leuke ideeen?
Ik wist niet zo goed in welk topic ik dit moest plaatsen daarom maar hier… Maar alvast bedankt!!

Draag wat jij leuk vindt.

Een jasje is niet echt een aanrader, ik weet niet waar het schoolfeest gehouden word. Maar bij ons is het altijd super warm in de discotheek waar het schoolfeest is…

Het is altijd super warm, heb veel deo op.
Kleed je niet al te sexy, ik kwam op mijn eerste schoolfeest aan in jurkje en kon nauwelijk lopen omdat ik van alle kanten aan me gezeten werd :flushed:
Ik zou je haar los laten en een elastiekje meenemen voor het geval dat het voor je ogen hangt.
Draag geen lading makeup, het glijdt er waarschijnlijk af en het komt er raar uit te zien. keep it natural but classy!

Qua kleding kun je misschien met een paar vriendinnen afspreken wat jullie aandoen in een groepje, bijv. allemaal een spijkerbroek en een t shirt
(niet hetzelfde dus maar ook niet totaal anders)

Veel plezier! :slightly_smiling_face:

Heel erg bedankt voor de reacties, en op de vorige schoolfeesten was het ook heel erg warm dus daar ga ik rekening mee houden! En het is gewoon op school in het atrium/ aula. Maar nog even een vraag, kan ik zonder jurkje naar een schoolfeest gaan? Ik kan wel iets kopen maar ik trek het toch nooit meer aan…

Wtf, in de eerste? Dit had ik echt helemaal niet. Ook best apart dat dat op een schoolfeest gebeurd.
Maar ik zou gewoon aandoen waar je je lekker in voelt! Uiteindelijk moeten ze je toch accepteren om wie je bent.

Dan zou ik het echt niet doen, verspild geld. Zorg vooral dat je je comfortabel voelt in je kleding!
Ik heb het idee dat het op iedere school een beetje anders is; bij mij kwam iedereen in een spijkerbroek + hemdje ofzo…

Gewoon wat dragen waar jij je goed in voelt. Als je het niet zo fijn vind om een rokje aan te doen, dan moet je dat ook niet doen. :slightly_smiling_face:

Precies. Het is echt totaal niet raar als je geen rokje/jurkje aan doet hoor!

Als jij een rokje/jurk niet prettig vind, of ook niet standaard in je kast hebt hangen ga je toch lekker in een mooie (skinny)jeans of shorts met zoals je al zegt een legging eronder. Paar hakken aan en dan ben je ook helemaal klaar om te feesten!

Draag iets wat jij lekker vindt zitten en waar je je fijn in voelt. Als je het nog niet weet vraag dan anders aan je vriendin wat zij aan Trekt. Voor make-up en haar ideeën kan je altijd op youtube of Internet kijken.
X suc6

Doe iets aan wat jij leuk vind, en waar jij je goed in voelt.

draag wat je zelf leuk vind, en vraag aan vriendinnen wat zij aandoen, dan kan je je daar ook een beetje op aanpassen. ik zou niet een jasje ofzo aandoen als er veel mensen komen en het is bijvoorbeeld in een disco ofzo, dan is het meestal veel te warm voor een jasje.

ik zelf zou mn haar gewoon los laten hangen, en het misschien een klein beetje steilen ofzo. neem voor de zekerheid een elastiekje mee , dat is altijd wel handig!
veel succes! x

Panty shortje en een topje! En je haar. Gewoon stijlen met een leuk speldje erin.

Heel erg bedankt! voor alle tips.
Ik heb al met vriendinnen over legt!

mischien een [paar glowsticks #action

Wat jij lekker vind zitten en leuk vind! Doe vooral iets aan waar je lekker in kunt bewegen, anders zit je jezelf uiteindelijk in de weg.

Doe een keer wat (meer) makeup op en je ziet er al gelijk een stuk anders uit! Maak je niet zo druk om wat de mensen om je heen vinden, dat jij het naar je zin hebt is het belangrijkst!