Help, schoenen.

Iedereen bedankt voor reactie, maar ik heb ondekt dat ze uitverkocht zijn. :frowning_face:

[s]Heey allemaal,

Ik heb nog nooit bij schoenen het gevoel gehad: DIE MOET IK HEBBEN! Nooit heeft een paar schoenen mijn hart verovert, maar nu is het zo ver! Alleen is mijn hart ook gebroken. Ik vondt ze op internet en ik ben de site kwijt. Het enige wat ik heb is een foto. Als iemand weet waar ze vandaan komen. Je zou mijn reddende engel zijn.
Liefs rose[/s]
http://i47.tinypic.com/2qnmerp.jpg

wat balen! zijn ze niet zelfgemaakt of wat dan ook?
nouja upje voor jou!

Wauw! Die zijn ook echt superleuk. Weetje nog wel of het een Nederlandse of Buitenlandse site was? Succes met verder zoeken

Aaaw dat is kut! Maar sorry ik kan je op dit moment niet helpen :[ Kan vanavond wel even voor je kijken.

Kijk anders in je geschiedenis? Of je kijkt vanaf waar je het plaatje hebt opgeslagen

Staat de site ook niet in de geschiedenis van je computer? Daar bij favorieten zeg maar en dan geschiedenis?

Lijkt me iets van een asian fashion site.

Liefde.

naaaaais :open_mouth:

als je, waar je het plaatje hebt opgeslagen in een van je mappen, op de rechtermuisknop klikt op het plaatje, en dan op eigenschappen klikt, zie je dan niet het internetadres waar het vandaan komt?

Ik vind ze niet zo mooi !
Maaar. ik heb ze ook nog nooit gezien ofzo.
Dus, succes nog verder met zoeken !!

UP voor jou!
en kijk even in je geschiedenis

En als je bij eigenschappen kijkt? Dan staat er toch soms bij van welke site ze komen? succes met zoeken, ik weet verder niks sorry!

JAAAA zijn die niet van
iets van lovely shoes ofzo?
zoiets zon groothandel waar ze wilden bestellen volgens mij hier…

dacht ik…

wauw.

upjee.

Ik heb firefox, daarop kan ik geen geschiedenis vinden. Ik zit echt extreem veel op internet. Het gaat dan een enorme zoektocht worden.

Het kan inderdaad van een asian fashon site komen. Ik kijk veel op dat soort sites.

Als ik op eigenschappen van het plaatje klik kan ik het niet vinden.

Bedankt voor alle lieve reacties.
Ik ga zelf ook nog even hard zoeken!
Rose