help! schoenen verkleurd in de wasmachine.

dankje!

mss nog een keer wassen?
dan gaat die bruine kleur er weer uit

volgens mij kan dta niet?

kan de kleur er niet meer uit? :frowning_face:
man, ik hield van die schoenen.
ik heb ze al 2 jaar, maar dat dut niks. :flushed:

ik ga het nu proberen!

je moet niet alles bij elkaar bont is kleur zwart bij zwart wol bij wollen

sowieso snap ik niet dat je schoenen in een wasmachine gooit.

^dan worden ze schoon =)

Slim. Je stopt een ander kleding toch niet met schoenen? Schoenen horen alleen gewassen te worden.

Stomstomstom. Schoenen in de wasmachine gooien is sowieso riskant en dan ook nog met een jas erbij? Nah, ik zou het nog eens wassen met een goede vlekkenverwijderaar, maar ik vrees voor het ergste hoor.

allstars kunnen gewoon in de wasmachine hoor haha, @ reacties hierboven
maare je kan ze anders ook opnieuw verven ofzo, of je hebt van die textielverf dingen die je in de wasmachine moet doen. Daar was eerst een reclame van maar geen idee of ze dat nogsteeds verkopen.

Wilde ik ook zeggen, maar dat hebben ze gewoon bij de drogist.

@ hierboven
dylon textielverf (:

-.-" dat is niet echt slim, volgens mij kan het er niet meer uit hoor haha, is het nu geen mooie kleur bruin dan?

Daar hoor ik anders heel andere ervaringen over, zij is niet de eerste waarvan ik hoor dat haar All Stars helemaal verpest zijn omdat ze in de wasmachine gewast zijn. Voor eenkleurige All Stars zou ik het nog wel proberen, maar als het van die speciale limited edions zijn… nah, daar zijn mijn schoenen me te dierbaar voor. Als je je schoenen in de wasmachine gooit vind ik ook dat je rekening ermee moet houden dat het vies verkeerd kan gaan.

Idd, als ik mijn schoenen was, doe ik dat met de hand, aangezien je zelf nog een beetje controle hebt.

Toen ik mijn all stars 3 jaar geleden kocht werd me juist verteld dat ze niet in de wasmachine konden. Dat ze vroeger wel in de wasmachine konden maar nu niet meer, omdat er iets veranderd was aan de schoenen…