Help :s

Hey girls!

Ik heb best wel een probleem…
Ik vind al een tijdje een jongen uit mn klas leuk… en was net van plan om het tegen hem te zeggen :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Dus liep ik vanochtend naar mijn klas en werd bekend gemaakt dat een vriendin van mij en die jongen al een maand met elkaar hadden en dat geheim hielen. Ik voelden serieus mijn hart breken… maar toch was ik blij voor ze want dat meisje is dus een goede vriendin van mij. Nu weet ik niet wat ik moet doen :expressionless:
Hebben jullie misschien tips waardoor ik niet meer aan hem denk want ik fiets elke dag met hem naar school en dan wachten we met zn 2tjes op nog een jongen waar we dan mee fietsen… en dan praat ik meestal met hem maar ik weet ook niet meer wat te zeggen… help?

Ik zou hem gewoon proberen te vergeten, ook al gaat dat lastig…

Als het je lukt om normaal te blijven doen natuurlijk, maar ik denk niet dat je nu verplicht moet voelen om je anders of afstandelijker te gaan gedragen.

En als het echt pijn doet om veel contact met hem te houden, dan toch langzaam het contact afbouwen, want dan pijnig je jezelf er alleen maar mee.

Ja ik ben ook pas 13 en zit in de 2e maar dit was de 1e x dat ik iemand echt leuk vindt/vond maarja… ik ga gewoon normaal tegen hem doen en het leven gaat verder :slightly_smiling_face:

Ik vind het ook lief dat je zo sportief er over bent en blij voor haar bent. Wat je kunt doen is het gewoon tijd geven… Je komt er niet in 1 dag over heen, maar probeer te genieten van dingen die wel goed gaan in je leven, en zometeen heerlijk van de vakantie genieten, dan hoef je ook niet met hun samen te fietsen, je komt hem niet op school tegen. Gebruik die tijd voor leuke dingen met de familie en vriendinnen!

Ogod Maracuyá! Daar heb ik helemaal niet over nagedacht! De vakantie :bowing_man:

Haha dan is het mooi als je er zo ineens achterkomt :grinning: Mijn vakantie is een uurtje geleden gelukkig al begonnen ^^ (ondanks nog wat online deadlines, ook tijdens te vakantie) Maar dat is allemaal off-topic haha