*HELP* Roy...........(2)

Hoi,

Ik ben hopeloos verliefd op Roy.
Ik ging altijd naar een visvijvertje waar hij was met een paar vrienden.
Zoals: Frankie, Dennis, Joeri en de zus van Frankie: Robin. Roy zit op een andere school. Ik had me voorgenomen hem te zeggen wat ik voelde toen we samen energydrank gingen kopen. Maar ik durfde niet. Ik ben ook vergeten zijn MSN en Hyves te vragen en z’n achternaam weet ik ook al niet. Op koninginnedag kwam hij een barbiepop voor z’n zusje kopen bij mijn kraampje. Hij vroeg hoeveel het kostte. Ik bevroor helemaal maar tegelijkertijd zwabberde m’n benen en kreeg ik vlinders in mijn buik.
Hij is echt geweldig aardig, knap, lief, sexy, charmant enzo!
Nou verder. Hij vroeg dus hoeveel het kostte en ik zei niks en ons mam gaf het antwoord. Hij pakte de pop en gaf ons mam 20 cent. Hij knipoogde naar me. Betekent dat nou dat ie dat deed om mij een prettig gevoel te geven of omdat ie mij echt leuk vind. En als ik de hele tijd met vriendinnen achter hem aanloop op de markt enzo, is dta dan stalken?

Xxxxxxxx mij

waarom maak je er nou nog een aan xD

Sjonge jonge, waarom maak je er nog een aan? :S

Off topic gaan is nou eenmaal het risico bij fora.
Live with it.

Zucht.

Zal ik eens wat vertellen? Ik ken 2 Roy’s, en het zijn totaal mislukte kneuzen =D!!

Krijgen we ook nog een 3, 4, 5 & 6 als we niet serieus gaan reageren?

Ja ik vind dat je hem moet stalken. Gooi een steen door zijn ruit met een liefdesverklaring (half dreigement, half liefdevol) en maak hem de jouwe. Succes.

Ik denk dat je het bij 1 topic moet houden en daar de tips eens gaat lezen…

hahahah wtf ik lig helemaal dubbel

Trouwens als je van plan was NIET wanhopig over te komen…dat is mislukt.

okee…
ik snap dat je hem heel leuk vindt, als je hem weer tegenkomt probeer dan zijn tel. nr, te achterhalen.

Wat dacht je van het officeele vind-die-me-leuk topic?

‘Ik had me voorgenomen hem te zeggen wat ik voelde toen we samen energydrank gingen kopen
wat een debiele zin x]
anyway, slotje. Je hoeft heus geen 2 topics te openen !