Hi,
Ik ga binnenkort een nieuwe haarstijl.kruller ofzo kopen ;d. Alleeeeen ik weet nog niet wat voor een. Kijk ik had er een een platte waar je mee kon stijlen en krullen maken. Nuuu wil ik weten wat de beste is ;d. Graag ze snel mogelijk want die andere is kwijt. Ik stijl mijn haar niet altijd en krul wel vaak maar ik wil natuurlijk een met zo veel mogelijk mogelijkheden. Kun je trouwens wel stijlen met een ronde stijltang? Nou alvast bedankt!
hmm geen idee eigelijk
Ronde stijltang?
Chi!
driehoekig : D
Nee ik weet het niet
Ik wist niet eens dat er ronde waren
een ronde is het handigst want daar kan je én mee stijlen én ook heel goed mee krullen. met een platte stijltang krijg je vaak van die hoeken in je haar als je het probeert te krullen…
Ja, met een ronde kan je krullen maken. Krijg je mooie krullen van + ze blijven lang zitten! Heel handig
Ik heb die twee in een, een ronde die ook vanmidden oopengaat
Ik vind het super, hij stijlt goed, en krullen zijn prachtig met die tang
alleen pony’s stijlen werkt iets minder, dan gaan ze wel heel hoog staan, omdat dat ding rond is, maar opzich is het een prima stijltang
Zo eentje zoek ik ook, ik zag er deze week nog één in een reclamefolder, maar ik weet niet meer welke. Weet iemand een goede?
Van binnen? Wow xd. Wat voor eentje is dat? Dus je kan daar ook meer platmaken en krullen maken . Zoiets zoek ik dus, weet jij ongeveer hoe duur die was?
Ik heb die twee in een, een ronde die ook vanmidden oopengaat
Ik vind het super, hij stijlt goed, en krullen zijn prachtig met die tang
alleen pony’s stijlen werkt iets minder, dan gaan ze wel heel hoog staan, omdat dat ding rond is, maar opzich is het een prima stijltang
Van binnen? Wow xd. Wat voor eentje is dat? Dus je kan daar ook meer platmaken en krullen maken . Zoiets zoek ik dus, weet jij ongeveer hoe duur die was?
Ik heb een combi tang voor stijlen, wafeltjes en krullen
van babyliss is ie. Hijs nog mooi roze ook
Grr, ik heb mn stijltang weer gevonden dus dat word geen nieuwe .