help, rare msn!

Er kwam rechtsonder in beeld te staan dat er updates waren,
die had ik geïnstalleerd, want dat hoort altijd.
Maar nu heb ik ineens de allernieuwste msn.
Maar ik kan daar mijn naam niet eens veranderen,
want die zie ik zelf ook niet staan.
Ik heb nu dit beeld: http://i51.tinypic.com/2vtxurk.jpg
ik heb ook al geprobeerd om een oudere msn te installeren, maar dan moet ik eerst deze verwijderen. Hoe kan je deze goed verwijderen, zodat 'ie helemaal van de computer af is?

IK HOOP NIET DAT JE DE BETAVERSIE HEB. WANT IK HEB SYSTEEMHERSTEL MOETEN DOEN OM HET WEER GOED TE KRIJGEN.

HUH
JIJ HEBT PRECIES DEZELFDE MSN ALS MIJ LIJKT WEL? EN BIJ MIJ DOET IE T GEWOON

Ja, mijn vriendinnen klaagden ook al dat de nieuwste versie van Messenger niet bepaald een succes was.
Verwijderen doe je gewoon via Configuratiescherm > Programma’s > 'Een programma verwijderen > waarna je een lijst met programma’s krijgt.

klopt… dat is msn beta… was zo blij toen onze pc was gecrasht en alles opnieuw geinstalleerd moest worden haha:P heb toen ook de oude weer erop gezet. kwam er dus ook achter dat je geen oudere versie erop kunt zetten als er een nieuwere staat… je kunt proberen om echt het hele programma eraf te halen?

ALS HET DE BETAVERSIE IS LUKT DAT NIET ALTIJD.

waarom hoofdletters?

HET IS WORLD CAPSLOCK DAY

Echt superirritant.

Het is internationale CAPSLOCK day.

DIE HEB IK OOK NU, BLEEK DAT MN STIEFVADER DIE UPDATE HAD GEDAAN HAHA. T IS WEL EVEN WENNEN, EN ANDERS DOWNLOAD IK WEER GEWOON DE OUDE VERSIE.

Dat wist ik niet…

CAPSLOCKDAG JA

Het is geen msn beta volgensmij, want er staat Windows Live Essentials 2011.
Maar ik kan 'm niet verwijderen, omdat er nog iets aan het installeren is… en dat probeer ik telkens te stoppen, maar daar reageert 'ie niet op… wat moet ik doen? want ik ben echt bang dat dadelijk heel mn laptop kapot is ofzo.

En hoe kan je je naam veranderen dan? Want ik krijg alleen mijn onderste naam te zien, dat staat langs mijn plaatje in dat zwarte vak.

=O

en als je je laptop gewoon uitzet? weet niet of zin heeft maar is te proberen… naam kan je wel ergens veranderen… geloof in je mail en dat gegevens ofzo… heel irritant maarja

en omg capslock dag? :stuck_out_tongue:

Het is even wennen, maar ik was er zo aan gewend. Ik vind hem opzich echt heel handig! Ik weet niet, ik vind het fijner werken.
In het begin had ik ook iets van ‘oohshits, wat nu Ö’, maar na even wennen werkt ie prima. :slightly_smiling_face:
Je hebt wel leuke ‘nieuwe’ smilies haha.
Enneh, die naam, ja oke dat vind ik jammer. Maar anderen zien mijn ‘naam’ nu ook nog gewoon op de oude manier. En ik ben blij dat ik er niet meer iets in had staan van '- DOUCHEN ’ ofzo xD Kvind het eigenlijk niet erg.

-

Ik heb mn laptop opnieuw opgestart. Gelukkig kreeg ik het nu wel verwijderd, dus als het goed is is het helemaal weg. Het volgende probleem is alleen dat ik geen goede site krijg gevonden om msn 8.5 te downloaden? Want die sites doen het niet… Iemand een goede site?

SHAME ON YOU!