Help, raar vriendje!

Haay…
Hier komt het :
Me vriendje deed gistere een beetje raar dus vroeg ik hem wat er was.
Hy: Moet ik eerlijk zijn ?
Ik : Jaa ?
Hy : Ik heb die gevoelens niet meer wat ik in het begin had
Ik : Wil je het uitmake
Hy : jaa ik denk het
Hy : we doen altijd de zelfde dingen … we make ruzies om domme dinge …
& We ginge later nog verder prate Zei hij opeens :
Kom we doen het so … beloof me dat we geen ruzies meer gaan maken en bezorg me die gevoelens terug!
ik : Hoe bedoel je
Hij : Bezorg me die gevoelens terug en beloof me dat we geen ruzies gaan make!
Aan het einde van onze tel. gesprek zei hij nog : Het is niet uit … Liefje… Sgatje … Slaap lekker Blabla
Weet iemand Misschien wat ik nu moet doen ofso ? :anguished:?

Ga eens goed met hem praten. Dit is idd een beetje vaag

raar vriendje.

Jaa let maar niet op spelfoute blabla.

raar.
maar typ alstjeblieft ABN!

seriously, hij heeft geen gevoelens meer voor je maar wil nog wel verdergaan als jullie geen ruzies meer hebben en jij dat gevoel terugbrengt?
lame.

Als je je vriendje raar vind is er sowieso iets niet goed.
Kan toch dat hij twijfelt. Als het gevoel voor mijn vriend weg zou gaan zou ik daar zeker met hem over praten en proberen of het nog terug zou komen.
Hij zegt het alleen een beetje raar, maar het is best logisch dat hij je nog een kans wil geven?

Hij zegt het inderdaad heel raar… Waarom bespreekt hij zoiets via de telefoon?
nja praat een keer met hem als jullie samen zijn & kijk wat jullie eraan kunnen doen.

Hij wil er wel aan werken. Maar als die ruzies blijven komen is het verstandig er een punt achter te zetten.

Haha, ik heb op het moment hetzelfde alleen ben ik dan degene die het uit wil maken.
Ik zou het nog even aankijken, als je nog van hem houd denk ik dat je best je best wil doen om de gevoelens die hij nu mist terug te krijgen.
In mijn geval zijn bij mij de gevoelens weg, we zijn nog wel bij elkaar, maar dat is alleen om te kijken hoe het nu verder gaat.
Als het niet gaat en de gevoelens niet terugkomen denk ik dat we er maar aan moeten geloven en verder zonder elkaar moeten.
Ik denk dat jij hetzelfde moet doen.

Ik weet niet hoelang jullie samen zijn, maar na een tijdje krijg je andere soort gevoelens voor elkaar. Ik heb nu 2.5 jaar een vriend, en gevoelens zijn ook niet hetzelfde als ik het begin. Misschien moet je er wat meer aan werken, leuke dingen doen, elkaar verassen enz. Ik vind het een beetje stom dat hij vraagt aan jou om oude gevoels bij hem terug te brengen. Ik denk dat je daar samen aan moet werken. Echter, het is een goed teken dat hij er aan wil werken, en niet gelijk uitmaakt. Dan geeft hij waarschijnlijk toch wel om jou !

ehmm raar!
abn…

En ik pas je titel aan…

Ga jij nu serieus met een jongen die zegt dat hij niks meer voor je voelt?

Van ruzies worden de meeste relaties sterker,
omdat ze dan weten wat ze kunnen doorstaan, samen.

Uhm… misschien moeten jullie even een pauze nemen. dat heb ik ook gedaan na een paar dagen was het weer helemaal goed en waren zn gevoelens weer terug!
en je moet met en praten natuurlijk!

hoe lang hebben jullie al een relatie?
als het een maand is en hij voelt ‘nu al’ niks meer voor je, kan je t denk ik wel vergeten

Elk vonk zal op ten duur verdoven. Laat dit geen reden zijn om het uit te maken (: