Help! PWS over Mode?

Hoihoi!
Ik wil mijn profielwerkstuk doen over Mode. Eerst dacht ik aan de geschiedenis van de Stilleto-hak. Blijkt, dan moet je toch wel het vak geschiedenis hebben… hee wie verteld mij dat :stuck_out_tongue:
Naja mijn vakkent: Nederlands,Engels,Wiskunde,Ak,Bio,Eco, en scheikunde.
Wat kan ik daar nou mee met met mode? ik dacht dat je CKV ook kon gebruiken, nou zei iemand dat je een hoofdvak moet hebben. wat CKV blijkbaar niet is??
Ik hoop dat iemand mij kan helpen! het is namelijk spoedgeval. Donderdag moet ik mijn keuze opgeven :open_mouth:

Gr. Carola

Met die vakken kun je echt geen profielwerkstuk over mode doen. Doe iets waar je iets aan hebt, wat interessant is en relevant met je hoofdvakken.

Iets met Ak?
De afkomst van iets uit de modewereld ofzo?
Geen idee…
Succes met je keuze maken!

Waaruit bestaat de mode?( LETTERLIJK en figuurlijk)
Je kan het het maak proces van kleding (chemische vezels/natuurlijke vezels/ leer)

Bijvoorbeeld met biologie over je groei als je vaak hakken draagt, of over wat voor effect hakken op je voeten hebben.

Er moet best een oplossing zijn. Doe iets waar je wat aan hebt? ik ga na de havo fashion design doen op HKU. dus ik heb er vast wel wat aan.

Ik hoor al ideeën, maar ik vind het tog nog erg lastig. Want ik heb dan wel deze vakken en ben er goed in, maar ik vind ze stuk voor stuk saai.

Zou; Invloed van kredietcrisis op Mode wereld. een goed onderwerp zijn?
En wat zou ik daar bij kunnen onderzoeken.

Ik heb wel over mode gedaan in de 20e eeuw. Dus van 1900 tot 2000 maar jij hebt geen gs… dusjaaa weet ik het ook niet. Ik had gs met combinatie met ckv

Ja dan kan je economie als hoofdvak kiezen.

Mijn profiel werkstuk ging over de invloed van videogames op de maatschappij en economie.

Die van mij ging trouwens over Sektes.

Ik heb economie trouwens als eerste extra keuze vak… kan het dan wel? wow dit is best lastig ja.

Bij ons kon dat in ieder geval, dus ik neem aan dat het bij jou dan ook gewoon kan