HELP! Pumps te groot?!

Hello guys!
Ok dit is de eerste keer dat ik een forum aanmaak maar ik heb dus een vraagje!
Ik heb zaterdag nieuwe pumps gekocht bij de pieces voor maar ¤20… een koopje dus en ik vind ze heel leuk. Alleen is het probleem dat ze maat 40 zijn (mijn maat) maar als ik erop loop komt de achterkant naar beneden :frowning_face:!
Nu is dus mijn vraag; Wat kan ik daaraan doen?
Terugbrengen is geen optie, want ik heb ze vandaag aangehad naar school.
Me voet schuift naar voren omdat de hak best hoog (5/6cm?) is…
Graag tips!

x Sonya

‘… omdat de hak best hoog is (5/6 cm?) is…’

hahahahahhahah toen had je me.

watten in steken aan de voorkant uiteraard
hoop dat je er iets aan hebt

aan de voorkant enkelsokjes opgevouwen erin stoppen :stuck_out_tongue:
dat probleem heb ik ook bij een paar schoenen, en dat helpt bij mijxd

Lol hey ik weet niet precies, maar hij is wel hoog, ik heb het niet opgemeten en ik ben niet goed in schatten :wink:

Waarom heb je ze gekocht als je ze niet hebt gepast zodat je weet dat ze goed zitten?

Uhm ik heb ze wel gepast en toen zaten ze goed :S

Volgende keer passen als je schoenen koopt :wink:!?

Stop er een inlegzooltje in aan de voorkant, te halen bij de schoenmaker, kan hij ze zelfs nog vastlijmen.
Anders kan je aan de achterkant een rubberen strip vastlijmen, dan blijf je beter hangen.

Hmm ok… maar een inlegzooltje voor alleen de voorkant of eentje die in je hele schoen past?

iets in de neus doen, sokjes ofzo.

Van die halve inlegzooltjes erin doen, en anders een hele en een halve op elkaar. Gewoon even kijken wat het best zit

Je hebt ook van die hielstickers ofziets, die zouden er ook voor moeten zorgen dat ze blijven zitten.
Sowieso dom om schoenen te kopen die niet goed zitten & ze dan ook nog eens naar school aan te doen -.-’

heb het probleem ook…

Idd gewoon proberen met een inlegzooltje. Je hebt ze dus zo’n halve & hele. Mocht een hele het beste helpen maar het toch neit helemaal voor je doen, kan je ook nog een badstoffen ipv een lederen proberen, die zijn namelijk wat dikker dan eentje van leer.

Inlegzooltje aan de voorkant, helpt bij mij iig wel heel erg goed.

Ik werk bij een schoenenwinkel (sacha) en ik raad altijd aan als het toch je maat is maar nét ietsje te groot, of een inleg zooltje te gebruiken. Dat scheelt al bijna een halve maat. Of gebruik een anti-slip voor achter je hiel. Die kan je kopen bij schoenenwinkels/makers. Heel handig! x

Voortaan effe een stukje lopen in de winkel voor je ze koopt ;]

Ja ik heb dat ook, ik had schoenen gepast ,maar toen waren me voeten denk ik een beetje opgezwollen van het lopen en volgende dag waren se dus iets te groot

Handiig die tips, ik ga denk ik die ene van Paprikaas proberen

XxX

hallo hoezo zeggen sommige ineens dat ze dom is?
ze zegt dat ze de schoen had aan gepast en dat ie toen wel goed zat…
pfft lezen dames en dan oordelen… ik heb dit soort problemen ook gehad dus ik snap je wel maajah net wat de rest ook zegt: inlegzoltjes gebruiken:D