Help? Puistplekprobleem

Die al helemaal niet :’)

Mn zusje heeft het wel, maar mijn huid is bleker dan die van haar, dus dat wordt ook niet mooi …

Vorig jaar ofzo bij de Sabon gekocht.
Is echt een heel fijn masker en ruikt ook lekker.
Qua prijs was hij trouwens ook niet goedkoop, ¤18 ofzo, maar je doet er wel vaak mee, dus daarmee is hij sowieso goedkoper dan 18x een los zakje kopen.

okee, dankje :slightly_smiling_face:

verder… geen idee wat je ermee moet, upje voor jou!

Astuu :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ik maar gewoon ga hopen dat het over 3 uur weg is :’)

succes :’’’)

daar zit mijn hele gezicht vol mee (h)

Ik zou er maar een iets kouds opleggen en verder niet meer aanzitten
Hopen dat het snel weggaat…

• Goed reinigen en verzorgen
  • Niet aankomen
  • Vaak je handen wassen
  • Deppen met appelazijn (!) Doe water op een watje en dan een beetje appelazijn en dan er even op laten liggen.

Idd, voor vanavond krijg je hetzowieso niet weg…
Ik denk dat het vanzelf wel langzaam wegtrekt

Je kan er een ijsblokje op leggen, dat helpt wel een beetje.

als ik jou was had ik gewoon vanmiddag als een speer naar een drogisterij gegaan en had goede concealer gekocht voor jouw huidskleur. dan was je nog niet van je puist afgeweest maar had je 'm teminste kunnen bedekken xD
probeer anders toch wat make up van je zusje te lenen of vraag aan een paar vriendinnen voor het uitgaan of ze nog bij jou langs willen komen (met hun make up) en probeer samen met hun je puist nog een beetje te bedekken.

het is nog koopavond!!!

Je gezicht wassen met water en dan van dat sudo crème erop smeren voordat je gaat slapen. En die avond daarna weer herhalen… ^^

Wat je zou kunnen doen in zo’n geval is je huid eerst wassen met lauwwarm water en vervolgens koud water. Door lauwwarm water gaan de poriën namelijk open, zodat het vuil eruit kan en met koud water sluit je ze weer. Verder moet je de huid helemaal met rust laten, vooral niet met (vieze) handen aan gaan zitten.
Als je er teveel op gaat smeren en weet ik veel wat, dan wordt het de huid te druk en weet die ook niet meer hoe te reageren. Dus dat wekt alleen maar irritatie.

Het was gisteravond al redelijk weggetroken en alleen de puist was nog te zien, dus daar kon ik wel mee leven :slightly_smiling_face: