Help? Puistplekprobleem

Hee,

Ik heb dus al 2-3 dagen een puist op mn wang zitten en gister had ik er een beetje genoeg van en heb ik er overdag een tijd lang een kleimaskertje op gehad om het uit te laten drogen en heb ik er 's avonds extra tea trea oil op gedaan (doe ik normaal 's avonds ook op mn gezicht)
Echter, toen ik vanmorgen wakker werd en in de spiegel keek zat de puist er nog steeds en was er een hele rode plek bij gekomen.
Iemand enig idee hoe ik die rode plek weg krijg? (en dan dattie echt weg is, zonder foundation ofzo)
Ik ga vanavond namelijk uit en heb dan niet echt zin in een enorme rode plek op mn wang.

Even een klein foto’tje om een idee te geven

http://img31.imageshack.us/img31/5995/plek.jpg

Ik weet het niet,
maar in ieder geval helemaal niet meer aankomen!
En als hij vanavond nog niet weg is, toch maar foundation en concealer,
en daarna wachten tot hij vanzelf weggaat.

Ik denk dat het sowieso wel wegtrekt, zolang je maar niet weer kleimaskertjes oid erop gaat smeren. Zo min mogelijk aanzitten & mss wat kouds erop, daar worden mijn rode plekken vaak minder rood van.
Succes <3

dat is best rood inderdaad, ik denk dat je niet tegen dat maskertje kon ofzo…?! en ik denk dat dat rode straks wel een beetje wegtrekt maar ik zou niet weten hoe je zo 1, 2, 3 die puist weg zou kunnen krijgen, wist ik het maar, dan had ik er nu ook geen een meer… ;(

Niet aankomen.
Heel misschien een ijsblokje erop doen. Verder kun je het alleen maar camoufleren.

Oeh dat is wel een grote rode vlek =o, is het onstoken ofso? Als er troep inzit ofso eruit drukken misschien en dan goed schoonhouden ofso. hopelijk verdwijnt het snel

Ken het! heb al vanaf vrijdag een enorm wondje op mijn wang die maar niet weggaat. En dan komen er zelfs nog meer puisten, alsof ik nog niet genoeg ben gestraft xD

Nah iig niet meer eraan zitten!
Verder denk ik niet dat er echt iets is wat je kan doen behalve foundation en afwachten.

Zoals iedereen al zegt; niet meer aankomen. n_n

Ik kom er nu ook verder niet aan.
Wel gewoon vreemd, want dat maskertje heb ik al vaker gebruikt (heb gewoon een pot waar het in zit)
En het ziet er verder ook niet uit alsof het ontstoken is, niet warm of dik, alleen rood.

Het zag er eerst uit alsof het vrij droog was geworden, dus had er een wat vettere gezichtscreme op gesmeerd in de hoop dat t zou wegtrekken, maar dat had dus geen nut =’[

iemand nog een idee?

Kan je die puist niet uitknijpen, of is ie nog niet ‘rijp’ …?
En wat die rooie vlek betreft: iets kouds erop doen of even naar buiten een rondje lopen…
Ik heb vaak wat vlekjes in mijn gezicht, door de kou buiten, maar ik smeer er dan altijd vaseline op en ga dan altijd effe een rondje lopen buiten, en dan trekt ie meestal wel aardig goed weg…
Maar, geen vaseline smeren op je puist, maar misschien rondom?
Als je huid droog is, dan word je huid ook rood.
Dan krijg je dus wat ik heb.

Uitknijpen doe ik liever niet, ik ben namelijk heel erg littekengevoelig…
Buiten rondje lopen heb ik net al gedaan (hond uitlaten)
Normaal is mijn huid dus niet droog, dus het is allemaal wel vreemd…

ik heb geweldig spul,
het heet zarqa, en je moet er de cleansing wash , pure skin treatment en de creme van komen.
het is anti allergeen, en vooral die pure skin treatment is echt GE-WEL-DIG!
je smeert er een beetje van op je puist ,de volgende dag was je het eraf. en dan is die puist sowieso de helft kleiner.
Waarschijnlijk heeft het niet bij iedereen hetzelfde effect,maar bij mij en mn zusje helpt het heel goed :slightly_smiling_face:
misschien kan je dat is proberen?

het leek wel alsof je er al op had geknepen :q
maarja, je kan er ook foundation rondsmeren, ofzo. Zie je die rode plek niet meer zo ;'d

ik leef op het moment met je eens. normaal heb ik nóóit puisten :frowning_face:

Ja, ik weet het…
Heb een nieuwe foto gemaakt van iets dichter bij, is miss wat duidelijker.

http://img96.imageshack.us/img96/3381/plek2.jpg

Foundation is voor mij niet echt een optie, heb het namelijk niet :’)

en je moedur?

misschien foundation kopen, van je zus/zusje/moeder lenen?

welk masker heb je erop gedaan, want ik wil al heel lang een kleimasker in een pot, los zijn ze zo duur :slightly_smiling_face: