HELP. puistje opengekrabt.

Ik heb dus een puistje open gekrabt, en het is nu helemaal rood enzo al de hele dag. Morgen weer naar school, en dat ziet er dus echt niet uit. Hebben jullie nog tips om het voor morgenochtend weg te hebben?

Ik heb niet echt foundation…

Vanavond goed je gezicht goed schoonmaken, en slapen op een schoon kussen. Meer kun je niet echt doen.

Volgens mij kun je niks doen op dit moment. Iig niet meer aanzitten want dan wordt hij alleen maar roder…

[i]Toevoeging:

Doe er sterylon op ook al prikt dat even erg! En goed reinigen je gezicht. Als hij morgen is uitgedroogd kan je het er met een washandje af scrubben.[/i]

niet meer eraan zitten ja, ookal is het verleidelijk ^^
en misschien stomen?
een teiltje met heet water, en dan je hoofd erboven hangen met een doek eroverheen, en dan 10 minuutjes ongeveer.

Als er een korstje op komt niet afkrabben - want anders ontstaat er een litteken

In ieder geval geen foundation op smeren.

shittttt dit is echt stom haha thanks meiden!

probeer idd met alcohol even je puistje te ontsmetten en doe een schoon kussensloop om je kussen en slaap vanacht met je haar in een staart of zo iets zodat je haar vanacht niet op je puistje kan gaan plakken :stuck_out_tongue:
en gewoon niet meer aankomen.
hij zal de komende dagen nog wel rood zijn en er zal een korstje op komen maar echt probeer er niet aan te komen tot hij helemaal weg is.
iedereen heeft wel eens een opengekrabt puistje. het is echt niet het einde van de wereld. voor nu misschien wel even. maar laat dit een wijze les zijn voor de rest van je leven: niet aan puistjes zitten :stuck_out_tongue:

een paar asprientjes pakken, die plat prakken en wat water erbij zodat het een dik mengels wordt. dan op je gezicht doen en 's ochtends er weer af halen met wat water. niet teveel spul erop doen!

ze heeft hem al opengekrabt, het is dus geen echt puistje meer.
ik heb hetzelfde, echt middan op mijn neus-.-
tsja, ik probeer het te negeren, want met foundation krijg je van die rare velletjes enzo, en dat ziet er nog ranziger uit.

Níét aan zitten gewoon je gezicht wassen, en gaat vanzelf weer weg!

Het slechste wat je nu kan doen, is er foundation en allemaal troep op smeren.
Maak het gewoon schoon elke avond (doe je denk ik zoiezo al?) en dan gaat t vanzelf wel weer zeg :wink:

ik weet niet of je talkpoeder in huis hebt? dit werkt matterend. de roodheid valt dan veel minder op.