Help: producten voor krullend haar? geen slotje aub

Heey!

Ik heb een probleem met mijn haar. Ik heb haar met flinke slag en na een paar windvlagen ook pijpenkrullen. Als ik heb gedouchet gaat de boel ook krullen. Maar het wordt hoe dan ook altijd heel pluizig. Ik heb dat haar dat je wilt borstelen omdat het zo ruw is maar het niet kan omdat het anders ontploft.
Natuurlijk bestaan er allerlei producten, maar producten als John Frieda maken je haar wat zwaarder. En als mijn haar zwaarder wordt heb ik geen krullen meer.
Dus: wie weet een lichtgewicht, antipluis product voor mijn haar?

Liefs Eveline
Ps: serums doen het vaak goed bij mij

Iets van een olie of serum is inderdaad een goede keuze. Begin altijd met een klein druppeltje want wanneer je te veel gebruikt ziet je haar er alsnog niet heel best uit. :wink: Ik denk dat een leave-in conditioner ook heel fijn voor je is. Juist omdat het een ‘licht’ product is!

af en toe (1 keer per 1-2 weken) een kokosolie maskertje, na het douchen kan je in de puntjes(!) wat kokos- of echte haarolie kopen (ik merk eigenlijk geen verschil tussen budget en dure varianten). Goede shampoo wil ook wel helpen, Seanik van Lush bevalt goed voor mij (daar wordt je haar wel wat stroef van) maar ik ken ook veel mensen die Andrelon perfecte krul al goed vinden werken.

Mag je hier vragen: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-krullentopic-214116.1725.html