Help! Problemen na seks.

Hoi meiden!

a

Ja dat weet ik, maar dit was niet de eerste keer en ik heb ook nu nu last van bloed…

[i]Ze zegt dat ze al vaker seks heeft gehad toch, dus daar kan het niet aan liggen. Is het niet gewoon spotting. Kun je weleens hebben tussen menstruaties in, maar als je aan de pil bent komt het over het algemeen alleen voor in de eerste paar maanden of als je voor het eerst de pil doorslikt ofzo…

Ik zou gewoon even langs de huisarts gaan als je je zorgen maakt (:[/i]

tja, anderhalve week erna is wel vrij lang! als je je echt zorgen maakt zou ik toch even bij de huisarts langsgaan. dan ben je zelf ook geruster:)

Ja dat zou ook nog kunnen! Ja ik hoop dat het snel ophoudt en als het voor dit weekend nog niet is gestopt dan bel ik inderdaad even de huisarts, dankjewel!

Succes in ieder geval!

Ja dankjewel!!

Het kan zijn dat je een tussentijdse bloeding hebt. Dat heb je meestal iets van 2x per jaar als je aan de pil bent, misschien heb je dat nog nooit gehad. Zo’n bloeding is meestal minder dan als je gewoon ongesteld bent.

ik denk dat het of een tussentijdse bloeding is of dat het komt door de seks. ook al heb je al een tijd lang seks, daarna kan je nog bloed verliezen tijdens de seks, bijv als het harder gaat ofzo. ik zou me er niet al te druk om maken, en als je je er wel druk om maakt ga dan gewoon naar de huisarts want ik vind dat dat best een goede vraag is voor de huisarts, miss dat hij bijv. een andere pil kan voorschrijven ofzo

ik denk dat het gewoon een doorbraakbloeding is.
is niet ernstig ofzo ;p
als je er vaker last van hebt kun je beter overstappen op een andere pil.

Ik ben niet zo heel lang geleden ontmaagd, toen bloedde ik als een gek.
Een paar weken terug waren mijn vriend en ik net even wat ‘wilder’ bezig dan normaal, en daardoor ben ik ook wat bloed verloren. Denk dat ik ongeveer twee dagen iets gebloed heb, maar daarna hield het wel op.
Misschien een wondje, binnen? En anders inderdaad een doorbraakbloeding?

Oh dankjewel voor al jullie reacties, het is eigenlijk ook al veel minder dan in het begin vandaag had ik er helemaal geen last van en door jullie ben ik veel meer gerust gesteld, dankjewel

ik heb ook wel eens dat ik ongesteld ben geweest en dan een paar dagen later weer bloedverlies ik heb gehoord dat er niets ergs is… maar voor al de zekerheid is het toch handig om eventjes langs de huisarts te gaan.
x

het kan ook zijn dattie tijdens het vingeren (kweet niet of dit heeft plaats gevonden) met zn nagel een wondje vanbinnen heeft veroorzaakt. dat bloed int begin als een gek.
ik spreek uit ervaring. helaas

Je pil kan ook te licht zijn, dan kun je even langs de huisarts gaan voor een zwaardere pil.

Ik bloed echt supervaak erna, helaas.
En dat blijft dan ook wel een dag of 2.
Heb t toen aan de huisarts gevraagd en die zei dat als t bleef aanhouden ik de volgende x extra veel glijmiddel moet gebruiken, omdat ik me dan of niet goed kan ontspannen, of ik gewoon wat ‘sneller stuk ga’ x’)

Ik zou idd wel even langs de huisarts gaan als ik jou was, als het niet een heel klein beetje bloed is (want dat kan gebeuren…)

zou even langs de huisarts gaan, hier op girlscene verteld iedereen wat anders, terwijl de huisarts zal weten wat het is.

Ik irriteer me echt aan naive mensen zoals jij.
Dit is een FORUM, daar deel je MENINGEN en BELEVENISSEN etc.
Ze vraagt wat wij denken dat het is, of dat wij miss iets soortgelijks hebben gehad, en dat antwoorden we. Ze zegt zelf ook al dat ze naar de huisarts gaat. -.-