Help, problemen met mijn vriend

Heej (=

Ik en mn vriend hebben aardig wat ruzie’s de laatste tijd omdat we niet zo veel dingen meer samen doen en zo. En nu heeft die als het doorgaat zaterdag vrij, en wil ik samen met hem ergens naar toe, waar het niet druk is. Maar het probleem is ik weet niet waar naar toe, en het is een verrassing dus ik kan niet vragen wat hij wil.

Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen?

Ik woon in wassenaar, hij bij alphen aan de rijn.
Afstand maakt niet zo heel veel uit.
Moet wel leuk zijn en romantisch, en niet te duur want zo veel geld heb ik helaas niet

Oh ik wou zeggen ‘DUINRELL’ omdat ik Wassenaar zag staan, haha. Maar kan je niet naar het strand gaan, als dat niet te koud is?

misschien een restaurantje ?

Film is altijd leuk!

pickicken, dagje naar een andere stad (terrasjes zitten en leuke foto’s maken), samen koken, wandeling ergens op een mooie plek

pickicken, dagje naar een andere stad (terrasjes zitten en leuke foto’s maken), samen koken, wandeling ergens op een mooie plek

helaas is die zaterdag niet vrij :frowning_face:
dus slotje op deze topic :frowning_face:

Picknick?

zwemmen? bios? attractiepark?

heeft waarschijnlijk geen zin meer allemaal, komt denk ik niet meer goed

Ah joh, niet zo negatief. :[

Nouja hij denkt het zelf ook en we proberen er ook alles aan te doen om het goed te krijgen, hij is vanavond langs geweest t was wel gezellig enzo, maar het komt zeg maar in vlagen en dat is echt heel kut

Waar hebben jullie dan ruzie over en hoelang gaat het al zo?

Denk dat het al 1 week zo gaat, en het komt vooral door mij, omdat ik heel veel heb meegemaakt vorig jaar, waardoor ik snel boos word omdat ik nooit ben geholpen, en vanaf volgende week start mn therapie pas waar ik al 5 maanden op wachtte, ik kon dus mn verleden ook niet achter me laten en dat hoofdstuk afsluiten

Maar 1 week is best kort? En elke relatie heeft ups en downs…

1 week is niet kort als het elke dag en elke minuut zowat zo gaat

Relaties hebben ups en downs, mijn vriend en ik hadden laatst ook echt een ‘down’ om het zo maar te zeggen. Ik was echt bang hem kwijt te raken, maar zoiets moet je tijd geven.
Wanneer jij begint met je therapie, zal je na een tijdje er ook baat bij krijgen. En zullen de ruzies verminderen?
Als ik jou was zou ik de situatie een tijdje nog aankijken, gaat het echt niet kan je hem altijd nog dumpen.

Mijn vriend hebben dit bijna een maand lang gehad.Je komt er vast weer doorheen. Dat kwamen wij ook. En ik ben heel gelukkig met hem.

ik hoop het dat t goed komt