[help] problemen met computer!

Heee,
Ik heb sinds gisteravond problemen met mijn computer.
Het was bezig met ‘updates’ maar liep daarna vast.
Dus ik drukte op de ’ reset knop’ en vanaf toen deed de computer het niet meer.
Tenminste, ik kom bij het opstartscherm, maar daarna gaat het automatisch weer aanmelden, en nog een keer, en nog een keer etc.
Dus ik kan er niet meer op!
Weet iemand hoe dit komt, en wat ik we er aan kunnen doen?
Reparateur is waarschijnlijk te duur, en ik gebruik mijn computer heel erg veel voor vanalles, onder andere school…

Alvast bedankt!

Mag ik vragen hoe oud je computer is?
Wat ik op 't eerste gezicht zou zeggen is dat er, helaas voor jou, een virus in zit. Problemen met het opstarten zijn daar vaak een groot teken van.

Wat ook zou kunnen, is dat je harde schijf kapot is. Ik heb hetzelfde gehad: ik kwam niet verder dan het opstartscherm, en na een tijdje wilde mijn computer helemaal niet meer aan. Het enige wat er dan op zit, is toch die reparateur, er een nieuwe harde schijf in laten zitten als je pc dat nog waard is, en iemand zoeken die (eventueel gratis, voor hobby bijv.) de gegevens van je harde schijf terug kan halen. Daar zijn speciale programma’s voor.

Veel succes ermee!

dat had me vriendin ook en me vader had het toen gerepareerd voor der.
bij haar was haar harde schijf helemaal vol nadat ze ook wat had geinstaleerd en toen stopte haar pc er ook mee en kon alleen maar opstarten en opnieuw opstarten enzo . dus je heb iig iemand die handig is met computers is nodig

Ja dat heeft iemand al gedaan, zonder resultaat. Mijn computer is trouwens pas 2 jaar oud, nog niet zo lang dus…
Morgen gaat mijn moeder er mee naar de winkel, want iedereen die wij kennen met veel verstand van computers weten het ook niet!
Ik had er ook altijd een virusscanner op zitten, waarschijnlijk is het ook geen virus maar is er iets in de harde schijf verloren gegaan waardoor het niet meer verder opstart. Net als je bijvoorbeeld met een ketting roze - paars - roze - paars - roze - paars zou hebben, en ineens ontbreekt hier een " roze" dan klopt de rest ook meteen niet meer.
Snap je :stuck_out_tongue: