help probleempje

Vaak een dag nadat ik seks heb gehad moet ik heel vaak kleine beetjes plassen. Ik ben al naar de dokter geweest om te checken of ik blaasontsteking heb maar er was niets gevonden. Is er iemand die dit ook heeft?

xx

Gebruik een condoom, misschien heb je er dan minder last van.

Dit had ik vandaag toevallig ook! Gisteravond even snel een vluggertje voordat ik naar huis ging. En vandaag had ik het idee dat ik een blaasontsteking had, maar dat was het niet. Dit komt hoogstwaarschijnlijk doordat ik niet opgewonden genoeg was. Niet nat genoeg.

/

Had ik ook altijd last van. Na de seks gewoon naar de wc gaan en alles goed uitplassen. Ik heb er nu geen last meer van als ik maar binnen een half uur naar de wc ben geweest. Wat ook wil helpen is cranberrysap drinken.

Drink voor en na de seks 1 glas water, dat werkt echt goed.

Je moet zowiezo na de seks altijd even gaan plassen tot alles eruit is want als je dit niet doet heb je juist ‘meer’ kans om een blaasontsteking te krijgen :wink:
En met een condoom is natuurlijk altijd beter :stuck_out_tongue:

Ik wil je trouwens geen zorgen laten maken ofzo hoor maar het kan wel duiden op een soa… (ik denk overigens niet dat het zo is) Maar je kan wel proberen om je daar eens op te laten testen als het probleem aanhoud. Die test doet in in iedergeval geen pijn en kan je gewoon bij de dokter doen.